Licitació Contracte marc de Tresoreria 2026-2028

Estat licitació: en licitació.

Data publicació anunci: 30 d'abril de 2026

Objecte: contractació de serveis bancaris i d'operacions de crèdit a curt termini de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als anys 2026-2028.

Data fi de presentació d'ofertes: 30 de maig de 2026 fins a les 23:59h.

És un contracte exclòs de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, això no obstant es tramita d'acord amb els principis de publicitat, transparència, llibertat d'accés a la licitació, no discriminació i igualtat de tracte.

Mitjà de licitació: Plataforma de Contractació del Sector Públic (veure document informatiu PDF)

https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=oufvrJ98lQ8ZDGvgaZEVxQ%3D%3D

Data publicació Document Veure document
30/04/2026

Aprovació de la despesa

Resolució del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació de 29 d'abril de 2026, per la qual s’aprova la despesa i els plecs del Contracte marc de Tresoreria 2026-2028PDF
30/04/2024

Plecs

Plec de clàusules particulars (PCP)PDF

Plec de prescripcions tècniques (PPT)PDF

Annexos:

1) Models per presentar l'oferta

D'acord amb la clàusula 14.7 del PCP "Tota la documentació de l’oferta s’ha de presentar per mitjà de la Plataforma de Contractació del Sector Públic (perfil d’empresa) en el mateix format del model facilitat a l’anunci de licitació i s’ha de signar electrònicament en la Plataforma de Contractació del Sector Públic quan es presenti l’oferta".

Els annexos són els següents, que s'han de presentar en format de full de càlcul (Excel o LibreOffice Calc) signat electrònicament:

Entitats licitadores Sobres 
Tresoreres Sobre 1 Fulla de Càlcul Sobre 2 Fulla de Càlcul
Col·laboradores

Sobre 3 Fulla de Càlcul

Col·laboradores en qualitat de banca ètica

Totes les persones indicades en l’oferta com a representants d’entitat licitadora han de signar electrònicament l’oferta en la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

2) Annex voluntari previ a l'adjudicació definitva

Un cop la Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació requereixi a les entitats proposades com a adjudicatàries la presentació de la documentació de la clàusula 26 del PCP, es pot presentar aquest Annex, que es voluntari:

Annex 18. Comunicació identificativa de la documentació en poder de l’Administració Editor de Text

Aquest Annex 18 no s'ha de presentar en cap sobre per la licitació.

Informació sobre l'àmbit subjectiu

Poden consultar l'àmbit subjectiu en l'apartat d'aquesta web "Àmbit subjectiu Contracte marc de Tresoreria"

 

Informació per al càlcul de les comissions de custòdia

Podeu consultar les dades dels saldos bancaris de l'Administració CAIB (sense incloure ens instrumentals ni centres docents públics) en els següents enllaços:

- Publicades en format PowerBI: PowerBI - Saldos bancaris de l'Administració CAIB

- Publicades en format de dades obertes: Dades obertes - Saldos bancaris de l'Administració CAIB

 

Notes explicatives

Nota núm. 1: Condicions de prudència financera aplicables a la licitació de les operacions de crèdit a curt termini de l’Administració CAIB d’import total 450.000.000 € PDF