Bons Producte Local

Campanyes: Bons Producte Local

Conselleria promotora: Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural

Objectiu/s general/s: donar a conèixer polítiques, programes, serveis i actuacions públics a més de difondre el coneixement i la imatge de la comunitat autònoma, de les entitats que la formen i de les seves institucions.

Objectiu/s específic/s: campanya en la qual s'ofereixen bons de 60 euros de descompte per promocionar el consum de producte local a les Balears en determinats establiments.

Període d’execució: octubre

Idioma/es: català

Mitjans de difusió: premsa diària, premsa digital i ràdio

Àmbit de difusió: autonòmic

Població objecte de la campanya: societat balear

Mesures d’accessibilitat: -


Taula d'inversions

Total IVA inclòs (21%)
36.195,33 100%
MITJANS

INSERCIONS/

IMPRESSIONS

INVERSIÓ % INVERSIÓ CAMPANYA
PREMSA 11 8.129,89 22,46%
PREMSA DIGITAL 680.000 17.554,14 48,50%
RÀDIO 357 10.511,29 29,04%


NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Comunicació, sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2025 del directora general de Coordinació i Transparència per la qual s’estableixen els procediments de coordinació l'actuació en matèria de gestió de continguts i transparència de la publicitat de l'Administració de la Comunitat Autònoma i dels ens del sector públic instrumental que en depenen. Des de juliol de 2025, les referències a la Direcció General de Coordinació i Transparència s'han d'entendre fetes a la Direcció General de Comunicació i Govern Obert.


Creativitats produïdes

Bàners

Imatge Bàner Bons Producte (gif)

Imatge Bàner Bons Producte (gif animat)

Falques

Arxiu Multimedia Falca Bons Producte (.mp3)