Reforç Producte Local Tardor
Campanyes: Reforç Producte Local Tardor
Conselleria promotora: Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural
Objectiu/s general/s: donar suport als sectors i a les activitats econòmics de la comunitat autònoma i promoure els productes i serveis de les Illes Balears.
Objectiu/s específic/s: promocionar la compra i el consum dels aliments de les Illes Balears propis de la temporada de tardor
Període d’execució: del 22 de novembre al 30 de novembre
Idioma/es: català
Mitjans de difusió: premsa digital
Àmbit de difusió: autonòmic
Població objecte de la campanya: general
Mesures d’accessibilitat: -
Taula d'inversions
Total IVA inclòs (21%) |
35.282,32 € | 100% | ||
MITJANS |
INSERCIONS/ IMPRESSIONS |
INVERSIÓ | % INVERSIÓ CAMPANYA |
|
PREMSA DIGITAL | CPM | 1.911.208 | 35.282,32 € | 100% |
Cost fix | 2 |
* CPM: Cost per mil impressions. És una modalitat de compra publicitària. L’anunciant paga cada vegada que el seu anunci sigui mostrat 1.000 vegades en el suport contractat. Cada vegada que es mostra un anunci es denomina impressió.
* COST FIX: Es paga una quantitat fixa per l’emplaçament publicitari durant un període en el suport contractat.
NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Coordinació i Transparència, sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2022 del director general de Comunicació per la qual s’estableixen els procediments de coordinació i control de l’actuació administrativa en matèria de realització i difusió de la publicitat del Govern de les Illes Balears, hagin pogut fer les diferents conselleries del Govern de les Illes Balears.
Creativitats produïdes