Informació institucional GOIB març 2024
Campanyes: Canal Whatsapp, Dia de les Illes Balears, Estalvi d'Aigua, Producte Local, 8M, Ajuts Canvi TDT
Conselleria promotora: Conselleria de Presidència i Administracions Públiques, Conselleria de la Mar i Cicle de l'Aigua, Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural i Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació
Objectiu/s general/s: donar a conèixer polítiques, programes, serveis i actuacions públics a més de difondre el coneixement i la imatge de la comunitat autònoma, de les entitats que la formen i de les seves institucions.
Objectiu/s específic/s:
- Canal Whatsapp: informar a la població de la posada en marxa del nou canal de Whatsapp del Govern on poden rebre tota la informació actualitzada relacionada amb l'executiu autonòmic
- Dia de les Illes Balears: fomentar els valors i l'estil de vida que uneix als ciutadans de les quatre illes, a més de difondre els actes que s'organitzen amb motiu del dia de la comunitat autònoma
- Estavi d'Aigua: concienciar a la ciutadania del valor de l'aigua per a aconseguir que se'n faci un consum responsable i no tudar-la
- Producte Local: incentivar el consum de xot balear durant la celebració de les festes de Pàsqua
- 8M: promoure la igualtat entre homes i dones i donar a conèixer els actes organitzats amb motiu del Dia Internacional de la Dona
- Ajuts Canvi TDT: donar suport econòmic a la ciutadania per a fer front a les despeses derivades de l'apagada SD dels televisors
Període d’execució: de l'1 al 31 de març
Idioma/es: català
Mitjans de difusió: premsa diària, premsa especialitzada, premsa forana, premsa digital, ràdio i televisió
Àmbit de difusió: autonòmic
Població objecte de la campanya: general
Mesures d’accessibilitat: subtítols als espots
Taula d'inversions
Total IVA inclòs (21%) |
211.278,37 € | 100% | ||
MITJANS |
INSERCIONS/ IMPRESSIONS |
INVERSIÓ | % INVERSIÓ CAMPANYA |
|
PREMSA | 34 | 85.670,76 € | 40,55% | |
PREMSA ESPECIALITZADA | 4 | 6.326,04 € | 2,99% | |
PREMSA FORANA | 22 | 10.742,92 € | 5,09% | |
PREMSA DIGITAL | CPM | 3.304.196 | 48.099,99 € | 22,77% |
Cost fix | 22 | |||
RÀDIO | 2.002 | 47.522,15 € | 22,49% | |
TELEVISIÓ | 188 | 12.916,51 € | 6,11% |
* CPM: Cost per mil impressions. És una modalitat de compra publicitària. L’anunciant paga cada vegada que el seu anunci sigui mostrat 1.000 vegades en el suport contractat. Cada vegada que es mostra un anunci es denomina impressió.
* COST FIX: Es paga una quantitat fixa per l’emplaçament publicitari durant un període en el suport contractat.
NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Coordinació i Transparència, sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2022 del director general de Comunicació per la qual s’estableixen els procediments de coordinació i control de l’actuació administrativa en matèria de realització i difusió de la publicitat del Govern de les Illes Balears, hagin pogut fer les diferents conselleries del Govern de les Illes Balears.
Creativitats produïdes
Bàners
Bàner Dia de les Illes Balears (gif animat)
Bàner Estalvi d'Aigua (gif animat)
Falques
Falca Dia de les Illes Balears (.mp3)
Gràfiques
Gràfica Dia de les Illes Balears Llaüt (.pdf)
Gràfica Dia de les Illes Balears Xerrada (.pdf)
Gràfica Dia de les Illes Balears Vedrà (.pdf)
Gràfica Dia de les Illes Balears Ametller (.pdf)
Gràfica Estalvi d'Aigua (.pdf)
Gràfica Ajuts Canvi TDT (.pdf)