Impost de Turisme Sostenible Febrer-Abril
Campanyes: Impost de Turisme Sostenible
Conselleria promotora: Conselleria de Turisme, Cultura i Esports
Objectiu/s general/s: donar a conèixer polítiques, programes, serveis i actuacions públics a més de difondre el coneixement i la imatge de la comunitat autònoma, de les entitats que la formen i de les seves institucions
Objectiu/s específic/s: fer saber als ciutadans quins són els projectes que es financien a través de l'impost de turisme sostenible (ITS)
Període d’execució: del 18 de febrer al 30 d'abril
Idioma/es: català i castellà
Mitjans de difusió: premsa diària, premsa especialitzada i premsa digital
Àmbit de difusió: autonòmic
Població objecte de la campanya: general, es donaran a conèixer els diferents projectes de cada illa en els seus respectius mitjans insulars
Mesures d’accessibilitat: -
Taula d'inversions
Total IVA inclòs (21%) |
89.134,11 € | 100% | ||
MITJANS |
INSERCIONS/ IMPRESSIONS |
INVERSIÓ | % INVERSIÓ CAMPANYA |
|
PREMSA | 9 | 27.326,33 € | 30,66% | |
PREMSA ESPECIALITZADA | 1 | 8.459,84 € | 9,49% | |
PREMSA DIGITAL | 11 | 53.347,94 € | 59,85% |
NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Coordinació i Transparència, sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2022 del director general de Comunicació per la qual s’estableixen els procediments de coordinació i control de l’actuació administrativa en matèria de realització i difusió de la publicitat del Govern de les Illes Balears, hagin pogut fer les diferents conselleries del Govern de les Illes Balears.
Creativitats produïdes
Bàners (Branded Content)
Bàner Branded Content ITS Català 1
Bàner Branded Content ITS Català 2
Bàner Branded Content ITS Agenda de Transició
Bàner Branded Content ITS Cicle de l'Aigua
Gràfiques (Branded Content)
Branded Content ITS Cicle de l'Aigua Català
Branded Content ITS Cicle de l'Aigua Castellà