Campanyes de publicitat institucional executades 2024
Nom de la campanya | Termini / Període |
Import executat (IVA inclòs) |
1 al 31 de gener | 15111151.656,27 € | |
1 al 29 de febrer | 211.831,98 € | |
1 al 31 de març | 211.278,37 € | |
9 d'octubre al 29 de novembre | 55.606,68 € | |
22 d'octubre al 30 de novembre | 56.008,32 € | |
25 de novembre al 31 de desembre | 191.585,45 € | |
22 de novembre al 31 de desembre | 178.680,90 € | |
22 de novembre al 31 de desembre | 179.365,53 € | |
26 de novembre al 31 de desembre | 59.505,42 € | |
22 al 30 de novembre | 35.282,32 € | |
29 de novembre al 7 de desembre | 35.282,45 € | |
22 de novembre al 10 de desembre | 119.951,58 € | |
25 de novembre al 16 de desembre | 59.094,01 € | |
22 de novembre al 31 de desembre | 119.972,97 € | |
11 de desembre de 2024 al 16 de gener de 2025 | 60.182,78 € | |
9 de desembre de 2024 al 15 de gener de 2025 | 50.507,71 € | |
Import total executat |
1.775.792,74 € |
Taula d'inversions del global de campanyes (exepte Vacunació Grip i Lloguer Segur) de publicitat institucional executades el 2024
Total IVA inclòs (21%) |
1.664.177,74 € |
100% | ||
MITJANS |
INSERCIONS/ IMPRESSIONS |
INVERSIÓ | % INVERSIÓ CAMPANYA |
|
PREMSA | 255 | 582.475,25 € | 35% | |
PREMSA ESPECIALITZADA | 17 | 25.746,86 € | 1,55% | |
PREMSA FORANA | 101 | 48.856,34 € | 2,93% | |
PREMSA DIGITAL | CPM | 29.660.968 | 596.740,37 € | 35,86% |
Cost fix | 84 | |||
RÀDIO | 13.924 | 318.285,77 € | 19,13% | |
TELEVISIÓ | 1.302 | 92.073,15 € | 5,53% |
* CPM: Cost per mil impressions. És una modalitat de compra publicitària. L’anunciant paga cada vegada que el seu anunci sigui mostrat 1.000 vegades en el suport contractat. Cada vegada que es mostra un anunci es denomina impressió.
* COST FIX: Es paga una quantitat fixa per l’emplaçament publicitari durant un període en el suport contractat.
NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Coordinació i Transparència sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2022 del director general de Comunicació per la qual s’estableixen els procediments de coordinació i control de l’actuació administrativa en matèria de realització i difusió de la publicitat del Govern de les Illes Balears, hagin pogut fer les diferents conselleries del Govern de les Illes Balears.
Taula d'inversions de les campanyes Vacunació Grip i Lloguer Segur
Total IVA inclòs (21%) |
111.615 € |
|
MITJANS |
INSERCIONS/ IMPRESSIONS |
|
PREMSA | 34 | |
PREMSA ESPECIALITZADA | 1 | |
PREMSA FORANA | 1 | |
PREMSA DIGITAL | CPM | 1.457.900 |
Cost fix | 6 | |
RÀDIO | 690 | |
TELEVISIÓ | 67 |
* CPM: Cost per mil impressions. És una modalitat de compra publicitària. L’anunciant paga cada vegada que el seu anunci sigui mostrat 1.000 vegades en el suport contractat. Cada vegada que es mostra un anunci es denomina impressió.
* COST FIX: Es paga una quantitat fixa per l’emplaçament publicitari durant un període en el suport contractat.
NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Coordinació i Transparència, sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2022 del director general de Comunicació per la qual s’estableixen els procediments de coordinació i control de l’actuació administrativa en matèria de realització i difusió de la publicitat del Govern de les Illes Balears, hagin pogut fer les diferents conselleries del Govern de les Illes Balears.
* No es detallen els imports corresponents a cada mitjà i suport atesa la naturalesa del contracte, el criteri d'adjudicació del qual va ser l'oferta econòmica per a executar els plans de mitjans de les campanyes de publicitat institucional de lloguer segur 2024 i de foment de la vacunació contra la grip al 2024