Passa 10. Autorització del projecte d'execució-construcció
Abans d'iniciar les obres, s’ha de sol·licitar (accediu al tràmit) l’aprovació del projecte d’execució (obteniu la sol·licitud) en el termini que estableixi la resolució d’autorització administrativa, excepte en el cas que la d’aprovació del projecte d’execució s’hagi tramitat simultàniament.
Amb la sol·licitud d’autorització del projecte d’execució s’ha d’annexar el projecte d’execució de la instal·lació en paper i en format digital. El nombre de còpies dependrà del nombre d’organismes per consultar.
La Direcció General d’Energia i Canvi Climàtic ha d’emetre la resolució corresponent en un termini de tres mesos. La manca de resolució té efectes desestimatoris, sens perjudici que es pugui interposar el recurs administratiu corresponent.
Nota important
En cas que sol·licitau en l’autorització administrativa prèvia l’autorització de la construcció, el projecte d’execució ha de tenir un apartat específic en relació amb el control de canvis respecte del projecte prèviament presentat o autoritzat. En aquest sentit, s’han d’indicar concisament i expressament tots els canvis realitzats en la versió actual respecte de la versió anterior.
El projecte d’execució també ha de tenir un apartat específic en què indiqui que s’han complert i incorporat tots els condicionants especificats per les administracions consultades. En cas que algun dels condicionants esmentats no s’hagués recollit en el projecte executiu, també s’ha d’indicar i justificar expressament en aquest apartat.