|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RECOMANACIONS DE FISIOTERÀPIA ESCOLAR |
||
|
||
Elaborado por los fisioterapeutas escolares de la DG de Primera Infancia, Innovación y Comunidad Educatica. Presentamos consejos para mantenernos en buenas condiciones físicas y mejorar la autonomía del alumando que recibe este servicio en su centro educativo |
||
|
ENLLAÇOS D'INTERÈS PER ALUMNES AMB ALTES CAPACITATS INTEL·LECTUALS |
---|
|
|
|
|
MATERIALS D'ENRIQUIMENT PER ALUMNES I DOCENTS |
---|
|
|
RECURSOS ALUMNES AMB DISCAPACITAT (Falten docs) |
---|
|
|
|
|
ENLLAÇOS D'INTERÈS |
|
---|---|
|
|
|
|
Orientacions per passar aquest dies a casa: | |
"Con calma": |
"Reggae per xics": |
Activitats de relaxació | |
La postura de los animales: |
Ioga per infants: |
ALUMNES AMB DISCAPACITAT VISUAL (Falten Docs) |
|
Equipo especifico de atención al alumnado con discapacidad visual |
|
|
ONCE-DG Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa |
ONCE-DG Primera Infancia, Innovación i Comunidad Educativa |
RECOMANACIONS ALUMNES AMB DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LLENGUATGE I APRENENTATGE (Per situació de la COVID-19) |
|
RECOMANACIONS ALUMNAT TEA (Falta DOC) |
|
|
|
MATERIALS I RECURSOS(Falta DOC) |
|
|
|
|
|
RECOMANACIONS PER ALUMNES AMB TDAH |
|
RECOMANACIONS PER A ALUMNES I FAMÍLIES EN SITUACIÓ DE VULNERABILITAT SOCIAL |
|
Fitxa de comprovació de dades d'alumnat de centres educatius de Palma |
Sol·licitud de les funcions d'assistència als centres escolars per part dels policies tutors de les Illes Balears en el transcurs de l'estat d'alarma a causa del COVID-19 |
Recomanacions inclusives pels centres educatius davant la situació d'alerta sanitària per atendre l'alumnat que es troba en situació de vulnerabilitat. Document elaborat pels Equips d'Orientació Educativa i Psicopedagògica que atenen centres de segon cicle d'educació infantil i primària. |
Mesures inclusives durant la situació de l'alerta sanitàriaper incloure tot l'alumnat i en especial els/les alumnes en situació de vulnerabilitat social Document elaborat pel grup TISOC de les Illes Balears, que atenen Instituts d'Educació Secundària Obligatòria |
FAMÍLIES |
|
Català: ??? |
Castellà:??? |
Tres consells durant el confinament, elaborat per l'equip d'orientació educativa i psicopedagògica Palma 2 | |
Convivèxit ha elaborat aquest document. Planteja la creació d'un espai a casa per tal d'expressar les opinions, sentiments, emocions dels membres de la família durant el confinament |
|
Elaborat per l'EADIVI, consells fonamentals per ajudar a la comprensió dels nostres fills i filles del que està passant aquest dies) |
|
Elaborat pels fisioterapeutes de la D.G. de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa. Us presentam consells per mantenir-nos en bones condicions físiques i millorar l'autonomia de tots els alumnes que reben aquest servei al centre educatiu |
|
Elaborado por los fisioterapeutas de la D.G. de Primera Infancia, Innovación i Comunidad Educativa. Os presentamos consejos para mantenernos en buenas condiciones físicas i mejorar la autonomia de todos los alumnos que reciben este servicio en el centro educativo |
|
(Informació útil en castellà, pautes i dinàmiques per a tota la població. Trobaràs material per persones amb ansietat, vulnerables al virus, persones amb malalties per a families amb fills, per discapacitats, gent gran, teletreballadors, mindfulness, gestió de pensaments i molt més) |
|
Equip psicosocial IRIDIA (Recull de recomanacions de cura personal i de la llar, gestió de la informació i de les emocions, prevenció de conflictes i situacions d'especial vulnerabilitat) |
|
|
RECOMANACIONS PER A DOCENTS (falten docs) |
---|
|
ENLLAÇOS D'INTERÈS |
---|
|
Recursos per totes les etapes educatives prèvies a l'Universitat. Inclou canalas de YouTube per àrees temàtiques. A més, té espai virtual de suport per compartir dubtes i crear entorns educatius virtuals i maerials formatius sobre eienes i recursos per crear material en línia |