D’acord amb l’art. 19 de la Llei 31/1995 de prevenció de riscos laborals, la formació dels treballadors en matèria preventiva és clau per la prevenció d’accidents de treball i la implantació de la gestió de la prevenció.
El Servei de Prevenció de l’Administració de les Illes Balears ofereix a tots els seus treballadors/treballadores un pla de formació adaptat als diferents sectors de l’Administració.
Per tal de donar més facilitats a l'hora de participar en la formació, es duu a terme majoritàriament de manera no presencial.
* Formació inicial en PRL
Podeu accedir al manual des d'aquí La propera convocatòria serà en el mes de juny.
* Formació periòdica
Calendari Pla de Formació Periòdica 1r semestre 2025.
Podeu veure aquí una breu descripció de cada acció formativa
RISCS ESPECÍFICS EN EL TREBALL DE NETEJA
- Inscripció: del 16 al 18 de juny 2025
- Pubicació d'admesos: 20 de juny 2025
LListat
- Dades d'impartició: del 23 al 27 de juny de 2025.
- Destinatari: personal funcionari o laboral de l’Administració del Govern Balear que desenvolupa tasques de neteja.
- Material didàtic:
Manual de continguts
Guia didàctica
- Data d'avaluació: 27 de juny de 2025
Formulari d'avaluació
Qüestionari de satisfacció
Llistat d'aptes
TREBALL AMB PANTALLES DE VISUALITZACIÓ DE DADES. RISCS ERGONÒMICS
- Inscripció: del 2 al 4 de juny 2025
- Pubicació d'admesos: 6 de juny 2025
- Dades d'impartició: del 9 al 13 de juny de 2025
- Destinatari: personal que desenvolupi tasques administratives i altres usuaris PVD
- Material didàtic:
- Data d'avaluació: 13 de juny de 2025
Llistat d'aptes
ATENCIÓ!
- No s'admetran sol·licituds de persones que hagin fet dos cursos del servei de prevenció en 2024 i/o en 2025.
- Ateses les dificultats que implica el fet d’utilitzar adreces personals a l’hora de contactar amb les persones participants en les diverses accions formatives a distància, el servei de prevenció no acceptarà cap sol·licitud que no aporti l’adreça corporativa.
- Enviar només una sol·licitud d'inscripció. El fet d'enviar-ne més pot fer que s'inscriguin menys aspirants, per equivocació en el recompte de sol·licituds.
Tot el personal de la CAIB té una adreça corporativa. La contrasenya caduca més o manco cada mes i mig, i si no s’empra freqüentment el compte es bloqueja. Per aquest motiu, és important:
- Introduir les dades de contacte en la intranet (veure tutorial aquí)
- Actualitzar les contrasenyes quan toqui.
" "
D’acord amb l’art. 19 de la Llei 31/1995 de prevenció de riscos laborals, la formació dels treballadors en matèria preventiva és clau per la prevenció d’accidents de treball i la implantació de la gestió de la prevenció.
El Servei de Prevenció de l’Administració de les Illes Balears ofereix a tots els seus treballadors/treballadores un pla de formació adaptat als diferents sectors de l’Administració.
Per tal de donar més facilitats a l'hora de participar en la formació, es duu a terme majoritàriament de manera no presencial.
* Formació inicial en PRL
Podeu accedir al manual des d'aquí La propera convocatòria serà en el mes d'abril, dates per determinar.
* Formació periòdica
El pla de formació periòdica s'ha suspès fins a nou avís
Podeu consultar aquí el calendari d'accions formatives del primer semestre de 2024
Podeu veure aquí una breu descripció de cada acció formativa
3. Competències psicosocials (II). Treball en equip
ATENCIÓ!
- No s'admetran sol·licituds de persones que hagin fet dos cursos del servei de prevenció en 2023 i/o en 2024.
- Ateses les dificultats que implica el fet d’utilitzar adreces personals a l’hora de contactar amb les persones participants en les diverses accions formatives a distància, a partir de l’any 2023 el servei de prevenció no acceptarà cap sol·licitud que no aporti l’adreça corporativa.
- Enviar només una sol·licitud d'inscripció. El fet d'enviar-ne més pot fer que s'inscriguin menys aspirants, per equivocació en el recompte de sol·licituds.
Tot el personal de la CAIB té una adreça corporativa. La contrasenya caduca més o manco cada mes i mig, i si no s’empra freqüentment el compte es bloqueja. Per aquest motiu, és important:
- Introduir les dades de contacte en la intranet (veure tutorial aquí)
- Actualitzar les contrasenyes quan toqui.