D’acord amb l’art. 19 de la Llei 31/1995 de prevenció de riscos laborals, la formació dels treballadors en matèria preventiva és clau per la prevenció d’accidents de treball i la implantació de la gestió de la prevenció.

El Servei de Prevenció de l’Administració de les Illes Balears ofereix a tots els seus treballadors/treballadores un pla de formació adaptat als diferents sectors de l’Administració.

Per tal de donar més facilitats a l'hora de participar en la formació, es duu a terme majoritàriament de manera no presencial.

* Formació inicial en PRL

      PDF Podeu accedir al manual des d'aquí La propera convocatòria serà en el mes de setembre.

* Formació periòdica

Calendari Pla de Formació Periòdica 2n semestre 2025.

PDF Enllaç calendari

PDF Enllaç convocatòria

Podeu veure aquí una breu descripció de cada acció formativa

PRIMERS AUXILIS I RCP BÀSICA - ILLA DE MALLORCA-

  • Inscripció: del 1 al 3 d'octubre 2025

Formulari d'inscripció

  • Pubicació d'admesos: 8 d'octubre 2025

PDF LListat admesos

  • Dades d'impartició: del 9 al 17 d'octubre de 2025.
  • Sessions presencials: dies 14, 15 i 16 d'octubre de 12:00h a 14:00h

*Observacions: Les sessions presencials es dividiran per grups per tal d’assegurar una bona interacció amb el professorat. Aquestes sessions s'impartiran a l’aula del Servei de Prevenció. El dia de la publicació d'admesos s'avisarà a l'alumant de quin dia tenen la pràctica. L'assitència a aquesta sessió és obligatòria per assolir el certificat d'aprofitament del curs. (Únicament s'ha d'assistir el dia al que heu estat convocat)

  • Destinatari: personal funcionari o laboral de l’Administració del Govern Balear de l'illa de Mallorca. 
  • Material didàctic:

PDF Manual de continguts

PDF Guia didàctica

  • Data d'avaluació: 17 d'octubre de 2025

Formulari d'avaluació

Qüestionari de satisfacció

PDF Llistat d'aptes

ATENCIÓ!

  1. No s'admetran sol·licituds de persones que hagin fet dos cursos del servei de prevenció en 2024 i/o en 2025.
  2. Ateses les dificultats que implica el fet d’utilitzar adreces personals a l’hora de contactar amb les persones participants en les diverses accions formatives a distància,  el servei de prevenció no acceptarà cap sol·licitud que no aporti l’adreça corporativa.
  3. Enviar només una sol·licitud d'inscripció. El fet d'enviar-ne més pot fer que s'inscriguin menys aspirants, per equivocació en el recompte de sol·licituds.

Tot el personal de la CAIB té una adreça corporativa. La contrasenya caduca més o manco cada mes i mig, i si no s’empra freqüentment el compte es bloqueja. Per aquest motiu, és important:

  1. Introduir les dades de contacte en la intranet (veure tutorial aquí)
  2. Actualitzar les contrasenyes quan toqui.