D’acord amb l’art. 19 de la Llei 31/1995 de prevenció de riscos laborals, la formació dels treballadors en matèria preventiva és clau per la prevenció d’accidents de treball i la implantació de la gestió de la prevenció.

El Servei de Prevenció de l’Administració de les Illes Balears ofereix a tots els seus treballadors/treballadores un pla de formació adaptat als diferents sectors de l’Administració.

Per tal de donar més facilitats a l'hora de participar en la formació, es duu a terme majoritàriament de manera no presencial.

* Formació inicial en PRL

      PDF Podeu accedir al manual des d'aquí La propera convocatòria serà en el mes d'abril.

* Formació periòdica

Calendari Pla de Formació Periòdica 1r semestre 2025.

PDF Enllaç calendari

PDF Enllaç convocatòria

Podeu veure aquí una breu descripció de cada acció formativa

RISCS ESPECÍFICS EN EL TREBALL DE MANTENIMENT

  • Inscripció: del 5 al 7 de maig 2025

Formulari d'inscripció

  • Publicació d'admesos: 9 de maig 2025

PDF Llistat

  • Dates d'impartició: del 12 al 16 de maig de 2025
  • Destinataris: personal que desenvolupi tasques de manteniment
  • Material didàctic:

PDF Manual de continguts

PDF Guia didàctica

  • Data d'avaluació: 16 de maig 2025

Formulari d'avaluació

Qüestionari de satisfacció

Llistat d'aptes

 

ATENCIÓ!

  1. No s'admetran sol·licituds de persones que hagin fet dos cursos del servei de prevenció en 2024 i/o en 2025.
  2. Ateses les dificultats que implica el fet d’utilitzar adreces personals a l’hora de contactar amb les persones participants en les diverses accions formatives a distància,  el servei de prevenció no acceptarà cap sol·licitud que no aporti l’adreça corporativa.
  3. Enviar només una sol·licitud d'inscripció. El fet d'enviar-ne més pot fer que s'inscriguin menys aspirants, per equivocació en el recompte de sol·licituds.

Tot el personal de la CAIB té una adreça corporativa. La contrasenya caduca més o manco cada mes i mig, i si no s’empra freqüentment el compte es bloqueja. Per aquest motiu, és important:

  1. Introduir les dades de contacte en la intranet (veure tutorial aquí)
  2. Actualitzar les contrasenyes quan toqui.