Torna

Portal Consum

 

Consultes de Consum amb cita prèvia

Qualsevol ciutadà pot adreçar-se a la Direcció General de Consum per informar-se sobre els seus drets com a consumidor o sobre com presentar una reclamació o una denúncia de consum, així com per conèixer l’estat de la tramitació d’un expedient.

Les consultes són telefòniques només s’atenen mitjançant cita prèvia, que es pot sol·licitar a través dels mitjans següents:

PER TELÈFON

  • Telèfon d’atenció al consumidor: 900 16 60 00. És gratuït i l’horari és de dilluns a divendres, de 8 a 20 h, i els dissabtes de 9 a 14 h.
  • Telèfon de les oficines de la Direcció General de Consum:
    • Palma: 971 17 79 79, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
    • Maó: 971 17 73 33, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
    • Eivissa: 971 17 70 67, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.

TELEMÀTICAMENT

Mitjançant l’enllaç següent:

https://dgc.fundaciobit.org/citaconsum/reservar-cita;lang=ca

 
Un informador de Consum es posa en contacte telefònic amb la persona citada al voltant de l’hora de la cita i intenta resoldre la consulta sense que el ciutadà hagi de traslladar-se a l’oficina de Consum. En els supòsits en què el tràmit ho requereixi, i segons les circumstàncies concretes de cada expedient, l’informador pot donar una cita presencial a la persona consumidora.

Les cites presencials s’atenen a les oficines de la Direcció General de Consum, ubicades a Palma, Maó i Eivissa:

ILLA ADREÇA TELÈFON HORARI
MALLORCA Seu central de la Direcció General de Consum
C/ de Jesús, 38 A. 07010 Palma
971 177 979 - 971 177 383 9 a 14 h
MENORCA Centre Insular de Menorca
Av. de Josep M. Quadrado, 17. 07703 Maó
971 177 333 9 a 14 h
EIVISSA I FORMENTERA Centre Insular d’Eivissa i Formentera
Via Romana, 81. 07800 Eivissa
971 177 067 9 a 14 h

 
PER REGISTRAR DOCUMENTACIÓ

Si voleu registrar documentació relacionada amb un expedient de reclamació o denúncia de consum, us recomanam que consulteu la informació següent:

https://ac.fundaciobit.org/citaregistro/reservar-cita;lang=ct