Qualsevol ciutadà pot adreçar-se a la Direcció General de Consum per informar-se sobre els seus drets com a consumidor o sobre com presentar una reclamació o una denúncia de consum, així com per conèixer l’estat de la tramitació d’un expedient.
Les consultes només s’atenen mitjançant cita prèvia, que es pot sol·licitar a través dels mitjans següents:
PER TELÈFON
TELEMÀTICAMENT
Mitjançant l’enllaç següent:
https://dgc.fundaciobit.org/citaconsum/reservar-cita;lang=ca
Amb motiu de la crisi sanitària de la covid-19, les consultes són telefòniques. En les cites telefòniques l’informador de Consum es posa en contacte amb la persona citada al voltant de l’hora de la cita i intenta resoldre la consulta sense que el ciutadà hagi de traslladar-se a l’oficina de Consum. En els supòsits en què el tràmit ho requereixi, i segons les circumstàncies concretes de cada expedient, l’informador pot donar una cita presencial a la persona consumidora.
Les cites presencials s’atenen a les oficines de la Direcció General de Consum, ubicades a Palma, Maó i Eivissa:
ILLA | ADREÇA | TELÈFON | HORARI |
MALLORCA | Seu central de la Direcció General de Consum C/ de Jesús, 38 A. 07010 Palma |
971 177 979 - 971 177 383 | 9 a 14 h |
MENORCA | Centre Insular de Menorca Av. de Josep M. Quadrado, 17. 07703 Maó |
971 177 333 | 9 a 14 h |
EIVISSA I FORMENTERA | Centre Insular d’Eivissa i Formentera Via Romana, 81. 07800 Eivissa |
971 177 067 | 9 a 14 h |