Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Establiment, renovació o modificació de concerts educatius per a la prestació del servei públic de l'educació a les Illes Balears per al curs 2025-2026

Establir, renovar o modificar els concerts educatius amb els centres docents privats per a la prestació del servei públic de l'educació a les Illes Balears per al curs 2025-2026.

Els concerts educatius amb centres docents privats que imparteixen ensenyaments d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, educació especial, UEECO i formació professional bàsica se subscriuen en règim general.

Els concerts educatius subscrits per a impartir ensenyaments de batxillerat i de cicles formatius de grau mitjà i superior tenen caràcter singular.

Código SIA

3157003

Personas destinatarias

Poden sol·licitar la subscripció, la modificació o la renovació de concerts educatius els titulars de centres docents privats de la comunitat autònoma de les Illes Balears autoritzats a impartir els ensenyaments següents: educació infantil; educació primària; educació secundària obligatòria; educació especial (aules ordinàries, aules substitutòries a centres específics – ASCE i unitats educatives específiques a centres ordinaris – UEECO; batxillerat; formació professional bàsica; cicles formatius de grau mitjà; i cicles formatius de grau superior.

S'entén per titular d'un centre docent privat la persona física o jurídica que consti com a tal en el Registre de Centres Docents (RCD) de la Conselleria d'Educació i Universitats.

Plazo máximo para la resolución y notificación

L'aprovació o denegació dels concerts educatius es farà abans del 15 d'abril de l'any corresponent. La formalització del concert educatiu en document administratiu s'ha de dur a terme abans del 15 de maig de l'any corresponent.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

Els centres han de complir els requisits propis del règim de concerts establerts en el Reial decret 2377/1985, de 18 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de normes bàsiques sobre concerts educatius.

Els centres, a més, han d'estar al corrent del compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Documentación a presentar

Documentació que indica l'ANNEX 1 de la convocatòria, escanejada en format PDF/A amb la característica OCR. Les sol·licituds s'han d'emplenar seguint les instruccions de l'ANNEX 2 de la convocatòria.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Del 8 de gener fins al 8 de febrer de 2025 a les 23:59 hores.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Departament de Centres Concertats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 1a planta). Tel.: 971177865 - Fax: 971176896

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

Observaciones

La sol·licitud per a la renovació, la modificació o la subscripció d'un concert educatiu per a cada etapa educativa que es pretengui s'ha de presentar telemàticament, a través del GestIB (aplicació per a la gestió educativa de les Illes Balears).

X

Presentació d'al·legacions a la resolució provisional

Requisitos

Una vegada emesos els informes establerts pel Decret 59/2022, valorades les sol·licituds i les memòries presentades pels centres, oïdes les propostes de la Comissió de Concerts Educatius de les Illes Balears i d'acord amb els recursos pressupostaris destinats al finançament dels centres concertats, el director general de Personal Docent i Centres Concertats ha dictat la Resolució provisional sobre l'establiment, la renovació o la modificació dels concerts educatius per al curs acadèmic 2025-2026 (BOIB núm. 61, de 15 de maig). Aquesta Resolució fixa un termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació al BOIB perquè els sol·licitants puguin formular les al·legacions que considerin adients. Per tant, el termini per presentar les al·legacions comença el 16 de maig i finalitza el 29 de maig de 2025, ambdós dies inclosos.

Documentación a presentar

Plazo máximo

Del 16 de maig fins el 29 de maig de 2025, ambdós dies inclosos

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 1a planta). Tel.: 971177865 - Fax: 971176896

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar