IMPORTANT
|
Quan la podeu presentar?
El termini de presentació de sol·licituds és de l'1 al 20 de maig, ambdós inclosos.
Com la podeu presentar?
Podeu presentar-la de tres maneres:
a) Telemàtica:
Sol·licitud totalment telemàtica. No s’ha de presentar res. La sol·licitud queda registrada directament. No cal anar a cap registre.
Podeu iniciar una sol·licitud telemàtica des de la pàgina web <http://oposicions.caib.es>.
La podeu presentar si teniu:
- DNI electrònic o un certificat digital vàlid, estau donat d’alta a Cl@ve, o si sou personal que treballa al servei del Govern de les Illes Balears o organismes autònoms que ja disposa d'usuari d'accés a xarxa.
- Títol de català emès per EBAP o conselleria competent en política lingüística
b) Semitelemàtica:
Sol·licitud que s’ha de registrar presencialment. No serà vàlida fins que no s’hagi registrat.
Podeu iniciar una sol·licitud telemàtica des de la pàgina web <http://oposicions.caib.es>.
Documentació que heu d'adjuntar:
- En tot cas,el resguard acreditatiu de l'abonament de la taxa.
- A més, també heu d'adjuntar a la sol·licitud la següent documentació només en cas que manifesteu expressament la vostra negativa què l’EBAP la comprovi d’ofici:
- Fotocòpia del DNI o del document oficial acreditatiu de la identitat o resguard de la sol·licitud de
renovació.
- Certificat de coneixements de llengua catalana acreditatiu del nivell exigit a la convocatoria.
c) Presencial o manual:
Sol·licitud que s’ha d’emplenar i després registrar.
Podeu descarregar el model de sol·licitud des d'aquí:
Documentació que heu d'adjuntar:
- En tot cas,el resguard acreditatiu de l'abonament de la taxa.
- A més, també heu d'adjuntar a la sol·licitud la següent documentació només en cas que manifesteu expressament la vostra negativa què l’EBAP la comprovi d’ofici:
- Fotocòpia del DNI o del document oficial acreditatiu de la identitat o resguard de la sol·licitud de
renovació.
- Certificat de coneixements de llengua catalana acreditatiu del nivell exigit a la convocatoria.
Podeu presentar la sol·licitud i la resta de documentació requerida en el Registre de l’EBAP, en els diferents punts d’atenció al públic, o en alguna altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (incloses oficines de correus).
Podeu consultar la relació de les oficines de registre de la CAIB aquí .
Per saber més sobre cada tipus de presentació, podeu llegir el document adjunt: Instruccions per tramitar les sol·licituds
Quines són les taxes que s'han de pagar?
Si heu optat per fer el tràmit telemàtic o el d'avançament telemàtic, el sistema us donarà l'opció de fer el pagament en línia.
Si heu optat per la presentació manual, per fer el pagament de la taxa, heu d'anar a la pàgina web de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) i després podeu:
- Des d'allà mateix, fer el pagament en línia, mitjançant banca electrònica o targeta bancària, o
- Imprimir el document model 046 i fer el pagament a una de les entitats col·laboradores següents: Banca March, Caixabank “La Caixa” i BMN Banco Mare Nostrum.
Torn lliure | Promoció interna | |
Cos superior | 28,32 | 14,16 |
Cos superior, escala intervenció | 28,32 | - |
Cos de gestió | 28,32 | 14,16 |
Cos administratiu | 14,14 | 7,07 |
Cos auxiliar | 14,14 | 7,07 |
Cos subaltern | 14,14 | 7,07 |
* Les persones amb discapacitat estan exemptes de pagar la taxa.
Quins requisits heu de complir?
Podeu consultar aquesta informació aquí.