Requisits
1. El personal docent dels centres sostinguts amb fons públics dels ensenyaments no universitaris.
2. El personal docent adscrit a la Conselleria d'Educació i Universitats.
3. Inspectors d'Educació de la Conselleria d'Educació i Universitats.
4. Les persones inscrites al Registre de Formació Permanent del Professorat no incloses en els 3 punts anteriors.
-
Documentació a presentar
3 casos:
1. Si has estat professor d'ensenyament secundari durant un mínim de 2 cursos a partir del curs 2020/2021 de les següents matèries que, segons el seu currículum oficial, desenvolupen les competències digitals recollides al MRCDD, presenta un certificat signat per la direcció del centre on es recullin les dates d'impartició i el nom de la matèria:
-
● Tecnologia i Digitalització
● Recursos Digitals I/II
● Digitalització
● Tecnologies de la informació i la comunicació I
● Tecnologies de la informació i la comunicació II
● Tecnologia
● Tecnologia i enginyeria
● Programació i tractament de dades
-
En començar el tràmit us demanarà si estau en aquest cas. Heu de seleccionar només aquesta opció i després us demanarà que adjunteu el certificat de la direcció del centre.
-
2. Si has estat professor d'FP durant un mínim de 2 cursos a partir del curs 2020/2021 d'un mòdul que, segons el seu currículum oficial, permet al professorat desenvolupar gran part de les competències digitals recollides al MRCDD, presenta un certificat signat per la direcció del centre on es recullin les dates d'impartició i el nom del cicle formatiu i del mòdul.
-
En començar el tràmit us demanarà si estau en aquest cas. Heu de seleccionar només aquesta opció i després us demanarà que adjunteu el certificat de la direcció del centre.
-
3. Si no estàs dins els 2 casos anteriors has de presentar documents de concreció per àrees. En començar el tràmit us demanaran quines àrees voleu acreditar i posteriorment haureu d'annexar els documents de concreció de les àrees que hàgiu marcat. Per exemple, si marqueu l'àrea 2 només us demanarà la concreció d'aquesta àrea. Si marqueu més àrees us demanarà els documents de concreció de cada àrea que hàgiu marcat.
-
IMPORTANT
-
● Abans de començar el tràmit, revisa en el portal del personal les àrees que ja teniu acreditades a nivell B2 en l'apartat corresponent de l'expedient personal o certificades mitjançant formació. Tramiteu només les àrees que us faltin o en les quals vulgueu augmentar de nivell.
● La informació que aquí presenteu només serà utilitzada per a completar el tràmit. És important que tingueu en compte que la comissió avaluadora ha de tenir la suficient informació per a poder analitzar les teves aportacions, però garantint la privacitat de les dades de terceres persones.
● Totes les evidències presentades hauran de tenir el format d'enllaç públic.
● Recordeu que la presentació de la sol·licitud implica una declaració d'autoria, de responsabilitat sobre el contingut i de veracitat i assumiu les conseqüències administratives i jurídiques que es derivin en cas d'incompliment d'aquesta declaració.
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Obert tot l'any
IMPORTANT: encara que està obert tot l'any, entre el 15 de juliol i el 31 d'agost no es tramitarà cap sol·licitud i per tant pot haver un retard en la resposta al tràmit que en qualsevol cas no superaria els 3 mesos establerts.
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Formació Permanent del Professorat
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Formació Permanent del Professorat
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177776
(sfpp@dgpdocen.caib.es)