Jubilació parcial
| Nom del procediment |
|
Jubilació parcial |
| Objecte |
|
Concessió jubilació parcial al personal laboral de l'àmbit dels serveis generals al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (NO PERSONAL LABORAL DE LES EMPRESES PÚBLIQUES). |
| Normativa reguladora |
|
Article 24 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. |
| Termini màxim per resoldre i notificar |
|
6 mesos |
| Efectes del silenci |
|
Estimatori |
| Òrgan competent per resoldre |
|
Consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social |
| Forma d'iniciació |
| A instància de part. |
| Fi de la via administrativa |
| Sí |
| Requisits |
|
Per accedir a la jubilació parcial els treballadors han de reunir dos tipus de requisits:
|
| Observacions |
|
Els treballadors que vulguin acollir-se a jubilació parcial ho han de sol·licitar a través de la conselleria corresponent i amb una antelació mínima de 3 mesos a la data prevista de la jubilació. |
| Tramitació |
|
Documentació: Segons l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la Direcció General de Funció Pública, consultarà o recaptarà les dades i documents següents: consulta de naixement, consulta de dades d'identitat. A mès heu d'aportar fotocòpia de l'informe de vida laboral. En el cas d'oposar-se a la consulta de les dades i documents necessaris per a la tramitació d'aquesta sol·licitud s'ha aportar la documentació següent:
|
| Lloc per a la presentació de la sol·licitud: En el registre de la Conselleria a la qual pertany la persona interessada, o també en qualsevol de les formes que preveu l'article 10 de la Llei 39/2015. |
|
Òrgan competent per a la tramitació: Servei de Gestió de Personal Laboral i Acció Social. |