Consulta del fons documental de l'Arxiu del Govern de les Illes Balears
1. Cerca documental
La petició de cerca documental és el tràmit inicial per accedir a la documentació custodiada a l'Arxiu del Govern de les Illes Balears. Es pot realitzar amb un Si es tracta de l'accés a la col·lecció de "Totes les causes 1936-1939" podeu consultar el catàleg per conèixer si la causa de la persona que cercau es troba digitalitzada. Catàleg col·lecció totes les causes (1936-1939). |
Si el resultat de la cerca és positiu, s'ha de continuar amb el següent tràmit, 2a o 2b, en funció de l'objecte de la consulta. |
2. Petició d'accés als expedients i/o documents
2a Accés als expedients de l'Arxiu General |
Es completa aquest Per accedir a la documentació s'haurà de demanar cita previa. Cita prèvia Telèfon: 971176089 / Correu: arxiu@caib.es |
2b Accés als |
Es completa aquest Una vegada comprobades les dades, rebreu un enllaç per descarregar la causa judicial sol·licitada. |