Proposta de creació o modificació de tipus documental

Segons el e-EMGDE, 2.0, el quadre de tipus documentals (d'ara endavant QdTD) és un instrument tècnic que permet tipificar els documents administratius i establir la correspondència amb els tipus estatals en les operacions d’interoperabilitat. Així doncs, un tipus documental és el model estructurat i reconegut que adopta un document, en el desenvolupament d’una competència concreta, a partir d'una regulació; i, el format, el contingut informatiu o el suport són homogenis.

El QdTD del GOIB es planteja com un document obert, extensible i actualitzable que s'adapta a les necessitats d’ús i l’evolució de la pràctica administrativa, registra els noms normalitzats per facilitar la identificació dels documents administratius i permet als sistemes d'informació fer-los recuperables. 

Si al QdTD no trobau cap tipus documental que descrigui l’evidència d’una determinada activitat o transacció, ni tan sols a un nivell més genèric, podeu proposar crear-ne un a través del següent formulari: 

Les propostes per crear i/o modificar un tipus documental les analitzarà i avaluarà el personal del Servei d'Arxiu amb criteris tècnics.