Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions nominatives de l'Institut Balear de la Dona

L'objecte del procediment és tramitar les diferents subvencions a entitats de naturalesa pública i privada contemplades en el pressupost de l'Institut Balear de la Dona, per a finançar diferents actuacions i serveis.

Codi SIA

2983105

Persones destinatàries

- Congregació de Germanes Oblates del Santíssim Redemptor

- Universitat de les Illes Balears

- Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Mallorca

- Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Menorca

- Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Eivissa i Formentera

-Metges del Món.

-Creu Roja Espanyola

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos a comptar de la data d'entrada de la sol·licitud a l'Institut Balear de la Dona

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Tràmits

X

Sol·licitud de la subvenció

Requisits

1. Ser una entitat destinatària d'una subvenció nominativa de les previstes en el pressupost vigent de l'Institut Balear de la Dona.

Documentació a presentar

- Sol·licitud de subvenció

- Projecte d'activitat o servei pel qual es sol·licita la subvenció

- Pressupost de l'activitat o servei

- Declaració responsable sobre el compliment dels requisits per a rebre subvencions

- Declaració responsable sobre la recepció d'altres fonts de finançament

- Declaració sobre la veracitat de les dades bancàries

Models:

Termini màxim

No n'hi ha

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Tel.: 971178989

(ibdona@ibdona.caib.es)

X

Justificació Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Mallorca

Requisits

Només s'entendran justificades les actuacions realitzades entre el primer de gener i el 31 d'octubre de 2024 (ambdós inclosos).

La justificació s'ha de fer a través d'un compte justificatiu, amb el desglossament següent:

1. Una MEMÒRIA D'ACTUACIÓ que ha de contenir: Activitats portades a terme, Resultats assolits i un llistat d'usuàries del servei, amb especificació de les que han finalitzat el procés d'assessorament i de com l'han acabat: amb pla d'empresa, alta d'autònoma o constitució de la societat. Aquesta memòria s'ha de confeccionar d'acord amb el model adjunt.

- A la memòria d'actuació s'ha d'acompanyar d'un bloc documental que contingui una fitxa d'atenció per a cada dona usuària del servei. Cada fitxa ha de ser signada per cada una de les usuàries i per la professional de la Cambra que l'atengui, on hi constin els serveis sol·licitats (dels que es descriuen a l'apartat tercer de la resolució) i els que la Cambra acabi finalment prestant-li. S'ha de presentar ordenada d'acord amb el llistat de l'apartat anterior.

2. Una MEMÒRIA ECONÒMICA, que ha d'incloure una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, la data d'emissió i, en el seu cas, la de pagament. Aquesta memòria s'ha de confeccionar d'acord amb el model adjunt.

- A la memòria econòmica s'ha d'annexar un BLOC DOCUMENTAL que ha de contenir:

a) Les factures de les despeses vinculades a l'objecte de la subvenció, amb data i nombre de la factura, dades de l'expedidor, del destinatari, imports amb els tributs desglossats i descripció acurada del servei o producte prestat, que permeti vincular-la-hi.

b) En relació amb les despeses laborals, el model 190 de l'AEAT i les nòmines dels treballadors pel que fa a les retribucions, i els models de RLC i RNT (antics TC1 i TC2) de la TGSS pel que fa a les quotes de la Seguretat Social.

c) Els documents acreditatius del pagament de les despeses i inversions anteriors, amb la data de pagament i les identificacions de l'ordenant i el beneficiari.

3. Un CERTIFICAT DEL SECRETARI GENERAL DE LA CAMBRA que acrediti que s'han imputat a l'objecte de la subvenció les despeses assenyalades.

Documentació a presentar

1.Memòria d'actuació segons el model que trobareu a aquesta seu electrònica.

2. Bloc documental adjunt a la memòria d'actuació.

3. Memòria econòmica segons el model que trobareu a aquesta seu electrònica

4. Bloc documental adjunt a la memòria econòmica

5. Certificat del Secretari General de la Cambra

Models:

Termini màxim

15/11/2024

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Tel.: 971178989

(ibdona@ibdona.caib.es)

Observacions

Les memòries d’actuació i econòmica, així com el certificat del secretari general, s’han d’entregar de manera telemàtica, en tres arxius electrònics, un per cada memòria i un altre pel certificat.

Els blocs documentals annexos a les memòries s’han de presentar en dos arxius electrònics, un per cada bloc documental.

Per raons tècniques justificades, si no fos possible presentar els blocs documentals del paràgraf anterior en el format indicat, s’accepta que es presentin en paper a una Oficina d’Assistència en matèria de Registre.

X

Justificació de la Cambra Oficial de Comerç de Menorca i de la Cambra Oficial de Comerç d'Eivissa i Formentera

Requisits

Només s'entendran justificades les actuacions fetes entre el primer de gener i el 31 d'octubre de 2024 (ambdós inclosos).

La justificació s'ha de fer a través d'un compte justificatiu SIMPLIFICAT, amb el desglossament següent:

1) Una MEMÒRIA D'ACTUACIÓ que ha de contenir: Les activitats portades a terme, els resultats assolits i un llistat d'usuàries del servei, amb especificació de les que han finalitzat el procés d'assessorament i de com l'han acabat: amb pla d'empresa, alta d'autònoma o constitució de la societat. Aquesta memòria s'ha de confeccionar d'acord amb el model adjunt.

2)Una MEMÒRIA ECONÒMICA, que ha d'incloure una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, la data d'emissió i, en el seu cas, la data de pagament. Aquesta memòria s'ha de confeccionar d'acord amb el model adjunt.

3) Un CERTIFICAT DE LA SECRETÀRIA GENERAL DE LA CAMBRA que acrediti que s'han imputat les despeses senyalades a l'objecte de la subvenció.

Atès que s'establert un mètode de justificació simplificat que estableix un sistema de comprovació a través de tècniques de mostratge la beneficiària de la subvenció resta obligada a conservar, custodiar i tenir a disposició de l'Institut Balear de la Dona, la documentació següent:

a) Una fitxa d'atenció per a cada dona usuària del servei, signada per ella i pel o la professional de la Cambra que l'atengui, on hi constin els serveis sol·licitats i els que la Cambra acabi finalment prestant-li.

b) Els plans d'empresa complets que les usuàries hagin elaborat, una còpia autèntica de les altes d'autònomes o de les escriptures de constitució de societat.

c) Les factures de les despeses vinculades a l'objecte de la subvenció, amb data i nombre de la factura, dades de l'expedidor, del destinatari, imports amb els tributs desglossats i descripció acurada del servei o producte prestat, que permeti vincular-la.

d) En relació als serveis subcontractats, les factures corresponents, amb els mateixos ítems descrits a l'apartat anterior i, si escau, el contracte corresponent.

e) Si escau, quan les despeses o serveis subcontractats superin la quantia establerta per la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per al contracte menor, el beneficiari ha de sol·licitar tres ofertes a diferents proveïdors d'acord amb l'article 31.3 de la Llei general de subvencions.

f) En relació amb les despeses laborals, el model 190 de l'AEAT i les nòmines dels treballadors pel que fa a les retribucions, i els models TC1 i TC2 de la TGSS pel que fa a les quotes de la Seguretat Social.

g) Els documents acreditatius del pagament de les despeses anteriors, amb la data de pagament i les identificacions de l'ordenant i el beneficiari.

Documentació a presentar

1.Memòria d'actuació.

2. Memòria econòmica.

3. Certificat de la Secretaria General de la Cambra

Models:

Termini màxim

15/11/24

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Tel.: 971178989

(ibdona@ibdona.caib.es)

Observacions

El compte justificatiu s’ha de lliurar de manera telemàtica, en tres únics arxius electrònics, amb un arxiu per cada memòria i annexos corresponents

La documentació que es sol·liciti per a fer el mostreig s’ha de lliurar en el termini màxim de tres dies hàbils, a comptar a partir de l’endemà que se’n notifiqui el requeriment. S’ha de lliurar ordenada i indexada, en un sol arxiu electrònic per tipus documental. Per raons tècniques justificades, si no fos possible la presentació telemàtica pel registre electrònic, s’accepta la presentació en paper a una Oficina d’Assistència en matèria de Registre.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Finalitat

Tramitar els procediments de concessió i justificació de les subvencions nominatives de l'Institut Balear de la Dona.

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar