Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Acreditació de serveis i habilitació d'entitats d'orientació professional

Crear i regular el Registre d'entitats i serveis d'orientació professional i serveis complementaris.

Establir els procediments d'habilitació de les entitats i d'acreditació dels serveis d'orientació professional i els serveis complementaris, la inscripció, la revocació, així com el seguiment i el control.

Codi SIA

2896726

Persones destinatàries

Aquest Decret és d'aplicació a totes les entitats que desenvolupin serveis d'orientació professional, en l'àmbit competencial del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, tant públics com privats, amb ànim de lucre o sense, que s'ubiquin o actuïn en el territori de la comunitat autònoma de les Illes Balears, amb independència del lloc on tenguin la seu social o el domicili legal.

També és d'aplicació a les entitats titulars dels serveis complementaris que preveu el punt 2 de l'article 13 del Reial decret 7/2015, de 16 de gener, que aprova la cartera comuna de Serveis del Sistema Nacional d'Ocupació, que es despleguin reglamentàriament.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre i notificar les resolucions és de 6 mesos des de l'entrada de la sol.licitud en el registre.

Silenci administratiu

Positiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Per a les entitats integrants del tercer sector d'acció social, el Decret 35/2022 de 22 d'agost entra en vigor l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i el Decret 36/2022 de 22 d'agost entra en vigor el mateix dia de la publicació.

Per a la resta d'entitats l'entrada en vigor és als 6 mesos des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Normativa del procediment

Òrgan competent per a resoldre

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Tràmits

X

Sol·licitud d'acreditació de serveis i habilitació d'entitats d'orientació professional

Requisits

Aquest Decret és d'aplicació a totes les entitats que desenvolupin serveis d'orientació professional, en l'àmbit competencial del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, tant públics com privats, amb ànim de lucre o sense, que s'ubiquin o actuïn en el territori de la comunitat autònoma de les Illes Balears, amb independència del lloc on tenguin la seu social o el domicili legal.

Documentació a presentar

Termini màxim

Les sol.licituds es poden presentar durant tot l'any.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

(resop@soib.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar