Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Acreditació de la competència digital docent per al nivell C1 per anàlisi i validació d'evidències

Acreditació de la competència digital docent per al nivell C1 per anàlisi i validació d'evidències

Código SIA

3152967

Personas destinatarias

1. El personal docent dels centres sostinguts amb fons públics dels ensenyaments no universitaris.

2. El personal docent adscrit a la Conselleria d'Educació i Universitats.

3. Inspectors d'Educació de la Conselleria d'Educació i Universitats.

4. Les persones inscrites al Registre de Formació Permanent del Professorat no incloses en els 3 punts anteriors.

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos

Silencio administrativo

No és d'aplicació

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Secretaria Autonòmica de Desenvolupament Educatiu

Trámites

X

Sol·licitud d'acreditació

Requisitos

1. El personal docent dels centres sostinguts amb fons públics dels ensenyaments no universitari

2. El personal docent adscrit a la Conselleria d'Educació i Universitats.

3. Inspectors d'Educació de la Conselleria d'Educació i Universitats.

4. Les persones inscrites al Registre de Formació Permanent del Professorat no incloses en els 3 punts anteriors.

-

Documentación a presentar

6 casos no excloents que, per a ser considerades evidències vàlides, han d'estar específicament relacionades amb les competències digitals docents.

Si teniu dubtes sobre aquest tràmit, podeu enviar un correu a incidencies_acreditacio@formacioinnovacio.cat.

1. Els premis com a part d'un col·lectiu, atorgats per les administracions educatives.

En començar el tràmit us demanarà si estau en aquest cas. Heu de seleccionar aquesta opció i després us demanarà que adjunteu el certificat de l'administració pertinent preferentment signat digitalment o qualsevol altra evidència que permeti constatar la recepció del premi.

2. Les publicacions en coparticipació amb NIPO i/o ISBN, ISSN, DOI o URL.

En començar el tràmit us demanarà si estau en aquest cas. Heu de seleccionar aquesta opció i després us demanarà que adjunteu un document en que s'inclogui l'URL públic de l'obra o un document on s'inclogui la portada, el NIPO i/o ISBN, ISSN, DOI, i els autors.

3. La coordinació de projectes de formació en centres.

En començar el tràmit us demanarà si estau en aquest cas. Heu de seleccionar aquesta opció i després us demanarà que adjunteu un certificat o un document en que s'inclogui l'URL públic del document justificatiu.

4. La participació en projectes col·lectius d'investigació i d'innovació educativa.

En començar el tràmit us demanarà si estau en aquest cas. Heu de seleccionar aquesta opció i després us demanarà que adjunteu un certificat o un document en que s'inclogui l'URL públic del document justificatiu.

5. Coordinació TIC.

En començar el tràmit us demanarà si estau en aquest cas. Heu de seleccionar aquesta opció i després us demanarà que adjunteu un certificat de la direcció signat digitalment amb les dades de la persona i els cursos escolars complets on ha fet de coordinador TIC. A més, al gestib ha de constar la mateixa informació.

6. Si no estau dins els 5 casos anteriors, heu de presentar documents de concreció per àrees. Totes les que vulgueu acreditar. En començar el tràmit us demanarà quines àrees voleu acreditar i posteriorment haureu d'annexar els documents de concreció de les àrees que hàgiu marcat. Per exemple, si marqueu l'àrea 2, només us demanarà la concreció d'aquesta àrea. Si marqueu més àrees, us demanarà els documents de concreció de cada àrea que hàgiu marcat.

Per acreditar cada àrea s'han de presentar les evidències adients que justifiquin el 80% dels indicadors de cada àrea. En les plantilles de cada àrea s'explicita el nombre mínim d'indicadors que s'han d'acreditar.

IMPORTANT

● Abans de començar el tràmit, revisa en el portal del personal les àrees que ja teniu acreditades a nivell C1 en l'apartat corresponent de l'expedient personal. Tramiteu només les àrees que us faltin o en les quals vulgueu augmentar de nivell.

● La informació que aquí presenteu només serà utilitzada per a completar el tràmit. És important que tingueu en compte que la comissió avaluadora ha de tenir la suficient informació per a poder analitzar les teves aportacions, però garantint la privacitat de les dades de terceres persones.

● Recordeu que la presentació de la sol·licitud implica una declaració d'autoria, de responsabilitat sobre el contingut i de veracitat i assumiu les conseqüències administratives i jurídiques que es derivin en cas d'incompliment d'aquesta declaració.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

3 mesos

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Secretaria Autonòmica de Desenvolupament Educatiu

Contacto

Servicio o Sección responsable

Secretaria Autonòmica de Desenvolupament Educatiu

Tel.: 971177837

(incidencies_acreditacio@formacioinnovacio.cat)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Secretaria Autonòmica de Desenvolupament Educatiu

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar