Què feim?
Són tasques pròpies de l’àrea de Comunicació:
- Generació de continguts (Illesbalears.travel, Illessostenibles.travel)
- Gestió de newsletters (AETIBNews / Welcome Balears)
- illesbalears.travel
- illessostenibles.travel
- microsites AETIB
Pimer Press-trip del 2022 organitzat per l'AETIB, per a la visita del periodista Juan A.Narro, del medi La Razón. Menorca febrer 2022. Projectes ITS Recuperació del Camí de Cavalls i dotació del convent de Sant Diego.
FIRA ITB VIRTUAL 2022 ATENCIÓ MEDIS ALEMANYS
Viatge de premsa de la periodista Anna Torrents, del medi La Vanguardia. Projecte ITS Regulació Fondejos a S'Estany des Peix a Formentera. Març 2022
Viatge de premsa de periodistes del mercat alemany. Visita als dos projectes que s'executen a la Finca pública Galatzó. Mallorca març 2022
Viatge de premsa de periodistes del mercat britànic per conèixer de primera mà projectes ITS que s'executen a zones declarades Patrimoni de la Humanitat a les Illes Balears. Mallorca, Serra de Tramuntana: Refugi de ses collidores, Eivissa: Rehabilitació i museïtzació de l’assentament fenici i la bateria de costa de Sa Caleta, així com el projecte de la cartografía de la Posidonia oceanica.
Visita guiada grup especial Cabildo Insular de El Hierro
Viatge de premsa del periodista Alfonso Polvorinos del medi El Ecoturista a Mallorca per conèixer l'illa com a destinació d'Ecoturisme i els projectes ITS que s'executen a la finca pública Galatzó
Viatge de premsa grupal de medis francesos a Mallorca i Menorca del 25 al 30 d'abril, interessats en natura, enogastronomia i cultura.
Visita, entre d'altres, al Parc Natural de Mondragó per conèixer el projecte ITS Recuperació dels sistemes dunars en espais de rellevància ambiental de les Illes Balears:
Viatge de premsa del medi italià La Republica, per conèixer, entre d'altres el projecte ITS Rehabilitació del patrimoni i dotació del Convent Sant Diego a Alaior, Menorca.
Viatge de premsa del periodista francès Philippe Bourget, del 2 al 6 de maig, a Mallorca i Menorca per conèixer els projectes ITS que es duen a terme a ambdues illes, a més de visitar recursos culturals, naturals i de gastronomia local.
Viatge de premsa grupal de medis alemanys a Menorca del 5 al 8 de maig, interessats en natura, producte local i mesures de sostenibilitat.
Visita de grup, entre d'altres, a la zona de Cala Esteve per conèixer el projecte ITS Recuperació del Camí de Cavalls.
Visita de dos periodistes danesos entre el 9 i el 13 de maig, per conèixer, atractius naturals i alguns dels projectes ITS que es desenvolupen a l'illa de Menorca.
Organització de la presentació a Hamburg per explicar els principals aspectes de la nova llei Turística, davant periodistes i mitjans especialitzats en turisme d'Alemanya.
La periodista espanyola Elena del Amo es desplaça a Menorca i Formentera per documentar un article que inclou projectes ITS.
L'AETIB organitza pel mitjà francés TV5 Monde, un programa a Menorca per visitar, entre d'altres el projecte ITS a Ciutadella: Resaturació i rehabilitació de la murada (Bastió del Governador i Reial Alcàsser).
Del 29 al 31 de maig, viatge de premsa de la periodista Ilaria Santi del medi Siviaggia.it a Menorca
Fòrum METAVERS I EL TURISME DEL FUTUR, celebrat dimarts 21 de juny, a l’Auditòrium Mallorca del Palau de Congressos de Palma
Viatge de premsa de la periodista Jane Anderson, del medi britànic PRIMA pe conèixer projectes ITS relacionats amb la Posidonia oceanica, Eivissa octubre 2022
Viatge de premsa de periodistes del mercat alemany. Visita a projectes ITS que s'executen en zones UNESCO Mallorca i Eivissa, octubre 2022
Viatge de premsa de periodistes del mercat italià. Visita al projecte ITS que s'executa a la Finca pública de Planícia. Mallorca octubre 2022
Viatge de premsa de la blogger Petra Lieberherr del medi Journey Glimpse dels mercats alemany, austríac i suís. Projectes ITS, Mallorca octubre 2022
Presentació Mesures Sostenibilitat, Turisme luxe i producte gastronomia Illes Balears a periodistes francesos novembre 2022
Presentació Nova Llei Turisme a mitjans mercat espanyol. Madrid desembre 2022
Actualitzat: 3 de gener de 2023.