Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Inscripció al Cens d'Entitats Col·laboradores en la formació permanent del professorat

Les entitats que vulguin organitzar activitats de formació permanent del professorat s'han d'inscriure en el Cens d'Entitats Col·laboradores en la formació del professorat i presentar semestralment o anualment el programa d'activitats perquè puguin ser homologades i reconegudes (Decret 41/2016, de 15 de juliol).

Codi SIA

220201

Persones destinatàries

Es poden considerar entitats col·laboradores en matèria de formació permanent del professorat (article 19.2 del Decret 41/2016, de 15 de juliol):

a) La Universitat de les Illes Balears.

b) Altres universitats amb àmbit d'actuació a les Illes Balears.

c) Associacions professionals de docents, sense ànim de lucre, de l'àmbit de l'ensenyament de les Illes Balears.

d) Les organitzacions sindicals de l'àmbit de l'ensenyament a les Illes Balears.

e) Les organitzacions empresarials més representatives en l'àmbit de l'ensenyament de les Illes Balears.

f) Les entitats públiques o privades dotades de personalitat jurídica pròpia que expressin en els seus estatuts l'absència d'ànim de lucre en totes les seves activitats i que entre les finalitats de les quals figuri la formació permanent del professorat i altres professionals que treballen en l'àmbit de l'ensenyament no universitari.

Aquestes entitats poden sol·licitar la inscripció al Cens d'Entitats Col·laboradores, d'acord amb el procediment establert a l'article 3 de la Resolució de la directora general de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa de dia 30 d'abril de 2021 per la qual es regula la inscripció al Cens d'Entitats Col·laboradores de Formació Permanent del Professorat.

Termini per a resoldre i notificar

Tres mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

La sol·licitud i la documentació relacionada s'han de presentar com estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Tràmits

X

Inscripció al Cens d'Entitats Col·laboradores en la formació permanent del professorat

Requisits

Les entitats que vulguin organitzar activitats de formació permanent del professorat s'han d'inscriure en el Cens d'Entitats Col·laboradores en la formació del professorat i presentar semestralment o anualment el programa d'activitats perquè puguin ser homologades i reconegudes (Decret 41/2016, de 15 de juliol).

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

Sense termini

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Formació Permanent del Professorat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177776

(sfhc@dgfpfp.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar