Requisits
.
Documentació a presentar
PERSONES FÍSIQUES
a) Justificació de la capacitació professional mitjançant la presentació de qualsevol dels documents següents:
- Fotocòpia compulsada del títol acadèmic.
- Document que acrediti haver realitzat cursos de capacitació.
- En el cas que es vulgui denegar expressament l'autorització al FOGAIBA i/o a la Conselleria Medi Ambient, d'Agricultura
i Pesca per a comprovar-ho d'ofici, haurà d'aportar:
. Declaració de l'IRPF. Aquest document ha de correspondre al nombre d'exercicis necessaris per completar la justificació
de la capacitació professional.
. Informe de vida laboral emès per la Seguretat Social.
b) Pla empresarial amb el contingut previst a l'annex III d'aquesta Resolució.
c) Avantprojecte, projecte tècnic, pressuposts o factures proforma de les inversions objecte d'ajuda. S'han de presentar els tres
pressuposts en el cas del que estableix l'apartat 4.9 d'aquesta Resolució.
d) Declaració de l'IRPF del darrer exercici, excepte si s'ha presentat per a la justificació de la capacitació professional.En cas de
rendiments negatius a la declaració de l'IRPF del darrer exercici, s'hauran d'aportar les declaracions de l'IRPF de tres del darrers
cinc anys, inclòs el darrer exercici, només en el cas que es vulgui denegar expressament l'autorització al FOGAIBA i/o a la
Conselleria Medi Ambient, d'Agricultura i Pesca per a comprovar-ho d'ofici.
e) Plànols o croquis de les inversions immobles i la seva ubicació a l'explotació, en el cas que no s'hagi aportat projecte tècnic.
5.2 PERSONES JURÍDIQUES
5.2.1. Documentació comuna a totes les entitats jurídiques:
a) Fotocòpia del NIF.
b) Document que acrediti aquesta representació.
c) Pla empresarial amb el contingut previst a l'annex III d'aquesta Resolució.
d) Avantprojecte, projecte tècnic, pressuposts o factures proforma de les inversions objecte d'ajuda. S'han de presentar els tres
pressuposts en el cas del que estableix l'apartat 4.9d'aquesta Resolució.
e) Plànols o croquis de les inversions immobles i la seva ubicació a l'explotació.
5.2.2. Documentació a aportar per les entitats jurídiques titulars d'una explotació agrària no prioritària, a més de la comuna:
a) Fotocòpia compulsada de la darrera declaració anual de l'Impost de Societats.Només en el cas que es vulgui denegar expressament
l'autorització al FOGAIBA i/o a la Conselleria Medi Ambient, d'Agricultura i Pesca per a comprovar-ho d'ofici.
b) Fotocòpia compulsada del resum anual de l'IVA.
c) Certificació de l'administrador de la Societat del compte de pèrdues i guanys referit a l'activitat agrària del darrer Impost de
Societats, en el cas que desenvolupin altres activitats i també certificat emès per l'administrador de l'entitat jurídica titular de
l'explotació agrària, indicant quins són els ingressos agraris de l'entitat que corresponen a algun dels tres exercicis fiscals anteriors,
acompanyat de la relació de factures que justifiquen els ingressos esmentats.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Primera convocatòria: des del dia següent de la publicació de la present Resolució en el BOIB fins al 30 de setembre de 2015.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)