Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria de subvencions per a 2018 Programa SOIB Jove Formació i Ocupació

1. Aquesta Resolució té per objecte aprovar, en règim de concurrència competitiva, la convocatòria de subvencions per a l' any 2018 per presentar projectes mixtos d'ocupació i formació per a persones joves desocupades majors de 16 anys i menors de 30 inscrites en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

2. Els programes mixts d'ocupació i formació són programes de formació dual, en la modalitat de formació en alternança, en els quals es combina formació teòrica i experiència pràctica al llarg del programa i en el marc del contracte de formació i aprenentatge.

3. L'objecte dels programes que es desenvolupen en el marc d'aquesta convocatòria és millorar les aptituds i les competències professionals de les persones que hi participen alhora que es duen a terme projectes d'interès general o social.

Código SIA

1848050

Personas destinatarias

Poden presentar projectes mixts d'ocupació i formació en el marc d'aquesta Resolució les entitats que s'esmenten a continuació i que han de ser competents per executar-ne les obres o els serveis:

a) Organismes autònoms i altres ens amb personalitat jurídica pròpia de l'Administració general de l'Estat i de la Comunitat Autònoma

b) Entitats locals i els seus organismes autònoms, i entitats amb competència en matèria de promoció d'ocupació, dependents o assimilades, la titularitat de les quals sigui íntegrament de les entitats locals

c) Consorcis

d) Associacions, fundacions i d'altres entitats sense ànim de lucre, considerades com entitats del Tercer sector d'acció social establert a la Llei 3/2018, de 29 de maig

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini màxim per resoldre i notificar les resolucions és de quatre mesos des de el dia de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Aquestes resolucions s'han de notificar individualment. En haver transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat una resolució expressa, la petició s'ha d'entendre desestimada.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

No

Órgano competente para resolver

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

1. S'ha de presentar una sol·licitud per projecte i s'ha de formalitzar amb el model que s'adjunta com a annex 2 d'aquesta Resolució i que es troba a disposició de les persones interessades a l'adreça d'Internet .

2. Les sol·licituds i els annexos s'han de fer mitjançant els models que facilita el SOIB, a disposició de les persones interessades a la seu del SOIB, ubicada a l'edifici de la rotonda ASIMA, en el camí Vell de Bunyola, núm. 43 (Polígon de Son Castelló) a Palma i a qualsevol de les delegacions a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera o en la web .

3. Les sol·licituds s'han de presentar en el Registre General del SOIB o per mitjà de qualsevol altra de les formes que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, de conformitat amb la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, en tant no entrin en vigor les previsions de l'article 16 de la Llei 39/2015, que es refereixen al Registre Electrònic General que obligatòriament hauran d'haver creat totes les Administracions Públiques el 2 d'octubre de 2018 (Disposició Final Setena Llei 39/2015). En el cas que el SOIB hagi constituït l'esmentat registre electrònic abans d'aquesta data, les sol·licituds es podran presentar de manera electrònica en els termes del referit article 16 i concordants de la Llei 39/2015.

4. En cas de presentar la sol·licitud davant una oficina de Correus, s'ha de fer en un sobre obert, perquè el personal de Correus la dati i la segelli abans de certificar-la, segons el que estableix l'article 31 del RD 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual es regula la prestació dels serveis postals (BOE núm. 313, de 31 de desembre).

5. Si la sol·licitud es lliura en un lloc diferent de la seu del SOIB es recomana enviar per correu electrònic el full amb el segell d'entrada dins termini al SOIB, durant les 24 hores següents que acabi el termini hàbil. Si s'envia per correu certificat, també es recomana trametre per correu electrònic el full de la sol·licitud amb el segell de correus en què consti la tramesa dins termini. El correu electrònic és formaciodual@soib.es.

6. D'acord amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la sol·licitud no compleix els requisits legals i els exigits per aquesta Resolució s'ha de requerir la persona interessada perquè en el termini de deu dies esmeni la deficiència o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considera que desisteix de la seva petició amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que estableix l'article 21 d'aquesta Llei.

7. Quan l'entitat inclogui en la sol·licitud el número de fax o l'adreça electrònica, s'ha d'entendre que l'aporta perquè s'hi facin les notificacions dels actes de tràmit a l'efecte que regula l'article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre. Es poden dur a terme les notificacions que es derivin d'aquest procediment per via telemàtica sempre que la persona interessada aporti amb la sol·licitud l'adreça de correu electrònic i consenti expressament a usar aquest mitjà. A aquest efecte hi ha la bústia formaciodual@soib.es

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds és de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

(jbsanchezmoner@soib.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalidad

Tramitació del procediment

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional