Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvenció nominativa Cambra de Comerç de Mallorca per a l'any 2024

Subvenció per a promoure ajudes econòmiques destinades a empreses, radicades a les Illes Balears, per al foment de l'ocupació mitjançant la contractació de joves beneficiaris del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, per un import màxim de 6.200 euros per complementar els pressuposts que la Cambra rep del Fons Social Europeu (FSE)

Codi SIA

3053790

Persones destinatàries

Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Mallorca.

Termini per a resoldre i notificar

3 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Realitzar les accions segons el que disposi la resolució de concessió, justificar la seva realització i el compliment dels requisits i condicions establertes, davant la Direcció General de Treball i Salut Laboral o un altre òrgan que es determini, i la resta d'obligacions previstes en l'article 11 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de Subvencions de les Illes Balears.

Documentació a presentar

Sol·licitud

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

No n'hi ha

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Treball i Salut Laboral

Contacte

Servei o Secció responsable

Àrea de Subvencions

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900

(sferrer@dgtreslab.caib.es)

X

Justificació

Requisits

La documentació justificativa que ha de presentar l'entitat sol·licitant és la següent

Documentació a presentar

a) Memòria de les activitats portades a terme i dels criteris objectius d'imputació, per a

la correcta comprensió de l'activitat efectivament realitzada i la seva relació amb el

projecte presentat per l'empresa beneficiària, i l'aprovació per l'Administració. A més, la

memòria ha d'incloure tota la informació necessària per a la correcta interpretació i

comprensió de la justificació de despeses presentada i la seva imputació al projecte.

b) Relació dels justificants imputats, mitjançant una llista numerada, ordenada

sistemàticament i detallada de tots els documents que permetin l'acreditació del

compliment de les condicions imposades de la subvenció, com també del seu cost.

c) Documentació justificativa de les despeses efectuades, que ha d'incloure una còpia

acarada de les factures i d'altres documents de valor probatori equivalent com també la

documentació que n'acrediti el pagament efectiu i que s'ha d'ajustar a les previsions

establertes en el Reial Decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel que s'aprova el

Reglament pel que es regulen les obligacions de facturació (BOE núm. 289, de l'1 de

desembre).

d) D'acord amb l'article 40.3 del Text refós de la Llei de subvencions, quan l'import de la

despesa subvencionable superi les quanties establertes en la Llei 9/2017, de 8 de

novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament

jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i

2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 (BOE núm. 272, de 9 de novembre), per al

contracte menor (40.000 € en el cas de contractes d'obra, de concessió d'obres o de

concessió de serveis o 15.000 € quan es tracti de contractes de serveis i subministres),

l'entitat beneficiària ha de sol·licitar i aportar a l'expedient com a mínim tres ofertes de

proveïdors diferents, amb caràcter previ a la contractació del compromís per a la

prestació de serveis o el lliurament del bé, llevat que per les característiques especials

de les despeses subvencionables no hi hagi en el mercat un nombre suficient d'entitats

que el subministrin o el prestin, o llevat que la despesa s'hagi efectuat abans de la

sol·licitud de la subvenció.

e) Qualsevol justificant que no sigui imputable en el 100% del seu import, s'haurà

d'acompanyar d'un escrit en que es detalli el criteri d'imputació conforme al qual s'ha

efectuat el càlcul. En el cas de models oficials de cotització a la Seguretat Social, quan la

justificació no comprengui a la totalitat dels treballadors hauran d'acompanyar, adjunt

als impresos de cotització, una relació exclusiva dels treballadors les despeses dels

quals considerin imputar, i s'haurà d'indicar amb detall el desenvolupament del càlcul,

percentatges aplicats, etc.

f) Per acceptar les despeses com justificats és necessari que s'identifiqui clarament la

correspondència entre la factura o nòmina i el seu corresponent justificant de

pagament. Si el justificant inclou el pagament de diverses factures i no s'han especificat

totes en el concepte del justificant bancari, aquest justificant haurà d'anar acompanyat

del total de les factures que estiguin afectades pel mateix. Així mateix, en cap cas es

donaran per vàlids els justificants de pagament corregits manualment, rectificant

qualsevol equivocació.

g) Si pertoca, el detall d'altres ingressos imputables a la subvenció.

h) Es podrà requerir al beneficiari perquè aporti qualsevol altra documentació que es

consideri necessària per a la justificació de la subvenció.

Termini màxim

-

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Treball i Salut Laboral

Contacte

Servei o Secció responsable

Àrea de Subvencions

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900

(sferrer@dgtreslab.caib.es)

X

Esmena de documentació

Requisits

Es pot presentar documentació de qualsevol tràmit sempre que s'estigui dins el termini de presentació establert i també per presentar la documentació requerida a instància de l'Administració

Documentació a presentar

Termini màxim

El que estableixi el tràmit corresponent o el termini estipulat per l'Administració en el cas de que s'hagi requerit documentació.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Treball i Salut Laboral

Contacte

Servei o Secció responsable

Àrea de Subvencions

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900

(sferrer@dgtreslab.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Treball i Salut Laboral

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar