Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Concurs-oposició per cobrir places vacants de facultatiu/facultativa especialista d'àrea Medicina Intensiva

Concurs-oposició per cobrir places vacants de facultatiu/facultativa especialista d'àrea Medicina Intensiva

Codi SIA

2415380

Persones destinatàries

Facultatiu/Facultativa especialista d'àrea

Termini per a resoldre i notificar

El termini per presentar sol-licituds és d'un mes a comptar des de l'endemà a la data publicació de la resolución que aprovi cada convocatoria descentralitzada

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de l'IB-Salut

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Model sol-licitud per participar en concurs oposicio

Requisits

Els establerts a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Taxes

Model 046 . https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3860 - Manual o telematic

Documentació a presentar

Els especificats a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Models:

Termini màxim

El termini per presentar sol-licituds es d'un mes des de l'endema a la publicacio d'aquesta resolucio en el BOIB. Si l'ultim dia es inhábil, el termini s'enten prorrogat fins al primer dia hábil següent

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Model al-legacio

Requisits

Els establerts a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Documentació a presentar

Els especificats a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Models:

Termini màxim

El termini per presentar reclamacions es de deu dies habils des de l'endema a la publicacio d'aquesta resolucio en el BOIB. Si l'ultim dia es inhábil, el termini s'enten prorrogat fins al primer dia hábil següent

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Model al-legacio

Requisits

Els establerts a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Documentació a presentar

Els especificats a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Models:

Termini màxim

El termini per presentar reclamacions es de tres dies habils des de l'endema a la publicacio d'aquesta resolucio en el BOIB. Si l'ultim dia es inhábil, el termini s'enten prorrogat fins al primer dia hábil següent

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Autobarem - entrega de mèrits - Diligència notes definitives

Requisits

Haver superat la fase oposició.

D'acord amb les bases 6.2.c i 8.2 de la convocatòria, haurà superat la fase d'oposició - la puntuació màxima de la qual és de 60 punts - tot aspirant que hagi aprovat l'examen, és a dir, que hagi obtingut almenys 30 punts.

Documentació a presentar

Mèrits que s'indiquen en l'annex 3 de la convocatòria

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes definitives (Del 20/10/2021 al 17/11/2021)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

D'acord amb la base 9.1 de la convocatòria, dins el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista d'aprovats en la fase d'oposició, aquests han d'acreditar els mèrits que s'indiquen en l'annex 3 per a la fase de concurs presentant els documents originals o fotocòpies compulsades en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per alguna de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.

En base al punt 9.3 de la convocatòria, els mèrits han d'acreditar-se i valorar-se sempre amb referència al final del termini per presentar les sol·licituds (28/08/2020). Si s'havia sol·licitat l'acreditació d'algun mèrit i el certificat no s'ha rebut a temps, s'ha d'adjuntar una fotocòpia compulsada d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell del registre d'entrada, sense perjudici que posteriorment, una vegada emès el certificat, s'hagi d'aportar per unir-lo a l'expedient.

Tal com estableix la resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 16 de març de 2021 mitjançant la qual es modifica la Resolució del director general del Servei de Salut de 12 d'abril de 2019 a través de la que es convoca un concurs oposició per a cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu/facultativa especialista d'àrea (BOIB Núm. 39, de 20 de març de 2021), al punt 9. Fase de concurs: valoració dels mèrits

S'afegeix el punt 9.6

9.6.- En aquells sectors en què el nombre de persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició sigui igual o inferior al nombre de places vacants convocades, no serà necessari acreditar ni valorar els mèrits sempre que resulti innecessari establir un ordre de prelació en la fase de concurs.

Independentment de l'acreditació dels mèrits, en la forma i terminis indicats anteriorment, tenint en compte l'impuls donat a la tramitació telemàtica dels expedients administratius i amb la finalitat d'agilitar els procediments, la persona candidata també haurà d'introduir-los telemàticament en el portal web del candidat, per mitjà de l'aplicació informàtica habilitada a aquest efecte, a la qual s'accedeix des del web del Servei de Salut dels Illes Balears www.ibsalut.es

Enllaços d'interés:

-Web del Servei de Salut de les Illes Balears: www.ibsalut.es

-Web al candidat, on podran emplenar telemàticament totes les dades relatives als seusmèrits, així com consultar el barem de l'expedient:https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=ca

-Guia per a consignar els mèrits telemàticament per als candidats que han superat la fase oposició:

https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Gu%C3%ADa%20para%20consignar%20los%20m%C3%A9ritos%20telem%C3%A1ticamente%20IBSALUT%20ES.pdf

Codi DIR3 - A04029527-Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut

X

Llista provisional de mèrits - Model sol·licitud al·legacions

Requisits

Presentar les al·legacions degudament registrades

Documentació a presentar

La que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada la seva al·legació.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

7 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals de mèrits (Del 25/04/2022 al 03/05/2022)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

S'informa a les persones aspirants que poden revisar el seu expedient en el web del candidat (veure GUIA DE BAREMACIÓ per a consultar la valoració del mèrits). I que per a resoldre qualsevol dubte tenen a la seva disposició els números de telèfon 971 70 44 08 / 971 70 44 09, així com el correu electrònic: oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es

Web del candidat: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=ca

Guia de baremació: https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Guia%20Baremacio%20RRHH%20IBSALUT%20CA.pdf

Les al·legacions s'han de dirigir a la seu del Tribunal degudament documentades i registrades en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en el registre general de qualsevol gerència del Servei de Salut o per alguna de les vies previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Codi DIR3 - A04003754-Servicio de Salud de las Illes Balears (IB-SALUT)

Codi DIR3 - A04029527-Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut

X

Llista definitiva de mèrits - Elecció de places

Requisits

Haver superat el concurs oposició (annex 1), o estar a la llista complementària (annex 2) de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 25 de maig de 2022 per la qual s'aprova la llista de persones que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria facultatiu/facultativa especialista d'àrea en medicina intensiva dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, per a cada sector corresponent.

Documentació a presentar

La indicada en la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 25 de maig de 2022 per la qual s'aprova la llista de persones que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria facultatiu/facultativa especialista d'àrea en medicina intensiva dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, per a cada sector corresponent.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució (Del 01/06/2022 al 29/06/2022)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

Aquesta llista s'ha d'emplenar i registrar telemàticament des del web www.ibsalut.es (web del candidat). Així mateix, hi haurà a la seu del Polígon de Son Castelló la Unitat de Desenvolupament Tècnic de Processos de Selecció per donar suport tant presencialment com a telefònicament, per facilitar als candidats l'eina informàtica per emplenar i registrar la tria de les places ofertes.

Web al Candidat: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=ca

X

Tràmit d'audiència

Requisits

Donar audiència per termini de deu dies hàbils als interessats en el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria facultatiu/facultativa especialista d'àrea en medicina intensiva convocat per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 12 d'abril de 2019, del recurs interposat per la senyora Julia Moreno Sánchez, perquè formulin les al·legacions que considerin pertinents. El recurs és a la disposició d'aquells en el Servei de Desenvolupament Tècnic de Processos de Selecció, situat al C/ del Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló, Palma.

Documentació a presentar

Les al·legacions que considerin pertinents

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Deu (10) dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució (Del 19/07/2022 al 01/08/2022)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar