Requisits
Haver superat la fase oposició.
D'acord amb les bases 6.2.c i 8.2 de la convocatòria, haurà superat la fase d'oposició - la puntuació màxima de la qual és de 60 punts - tot aspirant que hagi aprovat l'examen, és a dir, que hagi obtingut almenys 30 punts.
Documentació a presentar
Mèrits que s'indiquen en l'annex 3 de la convocatòria
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes definitives (Del 20/10/2021 al 17/11/2021)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de l'IB-Salut
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari
C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló.
Tel.: 971704422
(juan.roca@ibsalut.es)
Observacions
D'acord amb la base 9.1 de la convocatòria, dins el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista d'aprovats en la fase d'oposició, aquests han d'acreditar els mèrits que s'indiquen en l'annex 3 per a la fase de concurs presentant els documents originals o fotocòpies compulsades en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per alguna de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
En base al punt 9.3 de la convocatòria, els mèrits han d'acreditar-se i valorar-se sempre amb referència al final del termini per presentar les sol·licituds (28/08/2020). Si s'havia sol·licitat l'acreditació d'algun mèrit i el certificat no s'ha rebut a temps, s'ha d'adjuntar una fotocòpia compulsada d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell del registre d'entrada, sense perjudici que posteriorment, una vegada emès el certificat, s'hagi d'aportar per unir-lo a l'expedient.
Tal com estableix la resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 16 de març de 2021 mitjançant la qual es modifica la Resolució del director general del Servei de Salut de 12 d'abril de 2019 a través de la que es convoca un concurs oposició per a cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu/facultativa especialista d'àrea (BOIB Núm. 39, de 20 de març de 2021), al punt 9. Fase de concurs: valoració dels mèrits
S'afegeix el punt 9.6
9.6.- En aquells sectors en què el nombre de persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició sigui igual o inferior al nombre de places vacants convocades, no serà necessari acreditar ni valorar els mèrits sempre que resulti innecessari establir un ordre de prelació en la fase de concurs.
Independentment de l'acreditació dels mèrits, en la forma i terminis indicats anteriorment, tenint en compte l'impuls donat a la tramitació telemàtica dels expedients administratius i amb la finalitat d'agilitar els procediments, la persona candidata també haurà d'introduir-los telemàticament en el portal web del candidat, per mitjà de l'aplicació informàtica habilitada a aquest efecte, a la qual s'accedeix des del web del Servei de Salut dels Illes Balears www.ibsalut.es
Enllaços d'interés:
-Web del Servei de Salut de les Illes Balears: www.ibsalut.es
-Web al candidat, on podran emplenar telemàticament totes les dades relatives als seusmèrits, així com consultar el barem de l'expedient:https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=ca
-Guia per a consignar els mèrits telemàticament per als candidats que han superat la fase oposició:
https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Gu%C3%ADa%20para%20consignar%20los%20m%C3%A9ritos%20telem%C3%A1ticamente%20IBSALUT%20ES.pdf
Codi DIR3 - A04029527-Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut