Requisitos
Haver superat la fase oposició.
D'acord amb les bases 6.2.c i 8.2 de la convocatòria, haurà superat la fase d'oposició - la puntuació màxima de la qual és de 60 punts - tot aspirant que hagi aprovat l'examen, és a dir, que hagi obtingut almenys 30 punts.
Documentación a presentar
Mèrits que s'indiquen en l'annex 3 de la convocatòria
Modelos:
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes definitives (Del 20/10/2021 al 17/11/2021)
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Direcció General de l'IB-Salut
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari
C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló.
Tel.: 971704422
(juan.roca@ibsalut.es)
Observaciones
D'acord amb la base 9.1 de la convocatòria, dins el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista d'aprovats en la fase d'oposició, aquests han d'acreditar els mèrits que s'indiquen en l'annex 3 per a la fase de concurs presentant els documents originals o fotocòpies compulsades en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per alguna de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
En base al punt 9.3 de la convocatòria, els mèrits han d'acreditar-se i valorar-se sempre amb referència al final del termini per presentar les sol·licituds (28/08/2020). Si s'havia sol·licitat l'acreditació d'algun mèrit i el certificat no s'ha rebut a temps, s'ha d'adjuntar una fotocòpia compulsada d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell del registre d'entrada, sense perjudici que posteriorment, una vegada emès el certificat, s'hagi d'aportar per unir-lo a l'expedient.
Tal com estableix la resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 16 de març de 2021 mitjançant la qual es modifica la Resolució del director general del Servei de Salut de 12 d'abril de 2019 a través de la que es convoca un concurs oposició per a cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu/facultativa especialista d'àrea (BOIB Núm. 39, de 20 de març de 2021), al punt 9. Fase de concurs: valoració dels mèrits
S'afegeix el punt 9.6
9.6.- En aquells sectors en què el nombre de persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició sigui igual o inferior al nombre de places vacants convocades, no serà necessari acreditar ni valorar els mèrits sempre que resulti innecessari establir un ordre de prelació en la fase de concurs.
Independentment de l'acreditació dels mèrits, en la forma i terminis indicats anteriorment, tenint en compte l'impuls donat a la tramitació telemàtica dels expedients administratius i amb la finalitat d'agilitar els procediments, la persona candidata també haurà d'introduir-los telemàticament en el portal web del candidat, per mitjà de l'aplicació informàtica habilitada a aquest efecte, a la qual s'accedeix des del web del Servei de Salut dels Illes Balears www.ibsalut.es
Enllaços d'interés:
-Web del Servei de Salut de les Illes Balears: www.ibsalut.es
-Web al candidat, on podran emplenar telemàticament totes les dades relatives als seusmèrits, així com consultar el barem de l'expedient:https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=ca
-Guia per a consignar els mèrits telemàticament per als candidats que han superat la fase oposició:
https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Gu%C3%ADa%20para%20consignar%20los%20m%C3%A9ritos%20telem%C3%A1ticamente%20IBSALUT%20ES.pdf
Codi DIR3 - A04029527-Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut