Requisits
Haver superat la fase oposició
Documentació a presentar
Mèrits que s'indiquen en l'annex 3 de la convocatòria
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes definitives (Del 04/03/2021 al 31/03/2021)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de l'IB-Salut
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari
C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló.
Tel.: 971704422
(juan.roca@ibsalut.es)
Observacions
D'acord amb la base 9, dins d'un termini de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la data de publicació de la llista de candidats que han superat la fase d'oposició, per a la fase de concurs han d'acreditar els mèrits segons el barem que figura en l'annex 3 de la Resolució de convocatòria presentant els documents originals o fotocòpies compulsades en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015.
Els mèrits s'han d'acreditar i valorar sempre amb referència al terme final del termini per presentar les sol·licituds. Si s'havia sol·licitat l'acreditació d'algun mèrit i el certificat no s'ha rebut a temps, cal adjuntar una fotocòpia compulsada d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell de registre d'entrada, sense perjudici que posteriorment (una vegada emés el certificat requerit) s'hagi d'aportar per unir-lo a l'expedient.
Codi DIR3 - A04029527-Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut