Requisits
Els establerts en les bases que regeixen les convocatòries de selecció de personal estatutari fix del Servei de Salut
Taxes
Taxa .
Per pagar la taxa dels drets d'examen, en el cas de les sol·licituds manuals, la persona interessada ha d'entrar al web de l'Agència Tributària de les Illes Balears, imprimir el model 046 ( https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es ), emplenar-lo degudament i pagar la taxa en qualsevol de les entitats col·laboradores que figuren en el model.
També pot fer el pagament telemàtic mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tengui un compte operatiu per via telemàtica en una de les entitats bancàries els anagrames de les quals apareixen en la pantalla, o mitjançant targeta bancària, amb independència de l'entitat emissora de la targeta. L'aplicació indicarà la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s'hagi fet correctament, cal incorporar el justificant del pagament efectuat a la sol·licitud de participació en les proves selectives.
Tal i com estableix la resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 7 de gener de 2019 per la qual s'actualitzen les taxes de la Comunitat Autònoma per al 2019 (BOIB núm5/2019, de 10 de gener), la taxa dels drets d'examen d'aquesta convocatòria és de:
- 28,32 euros per a les persones aspirants al torn lliure (codi OPGN)
- 14,14 euros per a les persones aspirants al torn de promoció interna (codi OPGR)
- Les persones aspirants que addueixin un grau de discapacitat igual o superior al 33 % estan exempts de pagar qualsevol taxa.
El pagament de la taxa s'ha d'efectuar, en tot cas, dins del termini per presentar sol·licituds. No fer-ho és motiu d'exclusió, no esmenable, sense perjudici del que preveuen les bases 4.3 i 4.4. En qualsevol cas, el justificant del pagament s'ha d'adjuntar a la sol·licitud de participació.
El nom del pagador ha de coincidir amb el de l'aspirant a participar en les proves. -
Manualment o telemàticament a través de https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es
Documentació a presentar
Les especificades en les bases de la convocatòria
Models:
-
Oposició obtenció dades telemàtiques
D'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s'entén concedit el consentiment per consultar dades relatives a documents expedits o en poder de les administracions públiques (dades d'identitat, títols universitaris, títols no universitaris, inexistència d'antecedents penals per delictes sexuals). No obstant això, si us hi oposeu, marqui les caselles oportunes que trobareu al formulari.
-
Sol·licitud
L'aspirant pot avançar la sol·licitud manual per via telemàtica. En aquest cas, l'aspirant ha d'emplenar el model de sol·licitud de forma telemàtica i pagar la taxa. Un cop finalitzat el procés en el web http://opoibsalut.caib.es o http://opoibsalut.illesbalears.cat el sistema li assignarà un número de preregristre. A continuació la persona interessada ha d'imprimir la sol·licitud, signar-la i presentar-la, juntament amb la documentació requerida, en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en els registres generals de qualsevol gerència del Servei de Salut o d'acord amb alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Si la so·licitud es presenta a una oficina de Correus, ha d'anar dins un sobre obert perquè el funcionari corresponent la segelli i la dati abans d'enviar-la per correu certificat.
IMPORTANT: LA SOL·LICITUD NO SERÀ VÀLIDA FINS QUE NO S'HAGI PRESENTAT DEGUDAMENT REGISTRADA
Termini màxim
El termini per presentar sol·licituds és de un mes, comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (del 12 de juny al 6 d'agost de 2019, ambdós inclosos)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari
C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló.
Tel.: 971704422
(juan.roca@ibsalut.es)
Observacions
LA SOL·LICITUD, JA SIGUI MANUAL O SEMITELEMÁTICA NO SERÀ VÀLIDA FINS QUE NO S'HAGI PRESENTAT DEGUDAMENT REGISTRADA