Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Concurs oposició categoria de grup tècnic de la funció administrativa del Servei de Salut de les Illes Balears(Ib-Salut)

Es convoca concurs oposició per cobrir places vacants de personal estatutari de la categoría de grup tècnic de la funció administrativa dependents del Servei de Salut de les Illes Balears

Codi SIA

2094579

Persones destinatàries

Persones físiques que compleixin els requisits establerts en les bases de la convocatòria

Termini per a resoldre i notificar

En funció de la convocatòria

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de l'IB-Salut

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Els establerts en les bases que regeixen les convocatòries de selecció de personal estatutari fix del Servei de Salut

Taxes

Taxa . Per pagar la taxa dels drets d'examen, en el cas de les sol·licituds manuals, la persona interessada ha d'entrar al web de l'Agència Tributària de les Illes Balears, imprimir el model 046 ( https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es ), emplenar-lo degudament i pagar la taxa en qualsevol de les entitats col·laboradores que figuren en el model.

També pot fer el pagament telemàtic mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tengui un compte operatiu per via telemàtica en una de les entitats bancàries els anagrames de les quals apareixen en la pantalla, o mitjançant targeta bancària, amb independència de l'entitat emissora de la targeta. L'aplicació indicarà la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s'hagi fet correctament, cal incorporar el justificant del pagament efectuat a la sol·licitud de participació en les proves selectives.

Tal i com estableix la resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 7 de gener de 2019 per la qual s'actualitzen les taxes de la Comunitat Autònoma per al 2019 (BOIB núm5/2019, de 10 de gener), la taxa dels drets d'examen d'aquesta convocatòria és de:

- 28,32 euros per a les persones aspirants al torn lliure (codi OPGN)

- 14,14 euros per a les persones aspirants al torn de promoció interna (codi OPGR)

- Les persones aspirants que addueixin un grau de discapacitat igual o superior al 33 % estan exempts de pagar qualsevol taxa.

El pagament de la taxa s'ha d'efectuar, en tot cas, dins del termini per presentar sol·licituds. No fer-ho és motiu d'exclusió, no esmenable, sense perjudici del que preveuen les bases 4.3 i 4.4. En qualsevol cas, el justificant del pagament s'ha d'adjuntar a la sol·licitud de participació.

El nom del pagador ha de coincidir amb el de l'aspirant a participar en les proves. - Manualment o telemàticament a través de https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es

Documentació a presentar

Les especificades en les bases de la convocatòria

Models:

Termini màxim

El termini per presentar sol·licituds és de un mes, comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (del 12 de juny al 6 d'agost de 2019, ambdós inclosos)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observacions

LA SOL·LICITUD, JA SIGUI MANUAL O SEMITELEMÁTICA NO SERÀ VÀLIDA FINS QUE NO S'HAGI PRESENTAT DEGUDAMENT REGISTRADA

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar