Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Concurs oposició categoria de grup tècnic de la funció administrativa del Servei de Salut de les Illes Balears(Ib-Salut)

Es convoca concurs oposició per cobrir places vacants de personal estatutari de la categoría de grup tècnic de la funció administrativa dependents del Servei de Salut de les Illes Balears

Código SIA

2094579

Personas destinatarias

Persones físiques que compleixin els requisits establerts en les bases de la convocatòria

Plazo máximo para la resolución y notificación

En funció de la convocatòria

Silencio administrativo

No és d'aplicació

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de l'IB-Salut

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

Els establerts en les bases que regeixen les convocatòries de selecció de personal estatutari fix del Servei de Salut

Tasas

Taxa . Per pagar la taxa dels drets d'examen, en el cas de les sol·licituds manuals, la persona interessada ha d'entrar al web de l'Agència Tributària de les Illes Balears, imprimir el model 046 ( https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es ), emplenar-lo degudament i pagar la taxa en qualsevol de les entitats col·laboradores que figuren en el model.

També pot fer el pagament telemàtic mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tengui un compte operatiu per via telemàtica en una de les entitats bancàries els anagrames de les quals apareixen en la pantalla, o mitjançant targeta bancària, amb independència de l'entitat emissora de la targeta. L'aplicació indicarà la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s'hagi fet correctament, cal incorporar el justificant del pagament efectuat a la sol·licitud de participació en les proves selectives.

Tal i com estableix la resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 7 de gener de 2019 per la qual s'actualitzen les taxes de la Comunitat Autònoma per al 2019 (BOIB núm5/2019, de 10 de gener), la taxa dels drets d'examen d'aquesta convocatòria és de:

- 28,32 euros per a les persones aspirants al torn lliure (codi OPGN)

- 14,14 euros per a les persones aspirants al torn de promoció interna (codi OPGR)

- Les persones aspirants que addueixin un grau de discapacitat igual o superior al 33 % estan exempts de pagar qualsevol taxa.

El pagament de la taxa s'ha d'efectuar, en tot cas, dins del termini per presentar sol·licituds. No fer-ho és motiu d'exclusió, no esmenable, sense perjudici del que preveuen les bases 4.3 i 4.4. En qualsevol cas, el justificant del pagament s'ha d'adjuntar a la sol·licitud de participació.

El nom del pagador ha de coincidir amb el de l'aspirant a participar en les proves. - Manualment o telemàticament a través de https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es

Documentación a presentar

Les especificades en les bases de la convocatòria

Modelos:

Plazo máximo

El termini per presentar sol·licituds és de un mes, comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (del 12 de juny al 6 d'agost de 2019, ambdós inclosos)

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Observaciones

LA SOL·LICITUD, JA SIGUI MANUAL O SEMITELEMÁTICA NO SERÀ VÀLIDA FINS QUE NO S'HAGI PRESENTAT DEGUDAMENT REGISTRADA

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar