Requisitos
Els establerts en les bases que regeixen les convocatòries de selecció de personal estatutari fix del Servei de Salut
Tasas
Taxa .
Per pagar la taxa dels drets d'examen, en el cas de les sol·licituds manuals, la persona interessada ha d'entrar al web de l'Agència Tributària de les Illes Balears, imprimir el model 046 ( https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es ), emplenar-lo degudament i pagar la taxa en qualsevol de les entitats col·laboradores que figuren en el model.
També pot fer el pagament telemàtic mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tengui un compte operatiu per via telemàtica en una de les entitats bancàries els anagrames de les quals apareixen en la pantalla, o mitjançant targeta bancària, amb independència de l'entitat emissora de la targeta. L'aplicació indicarà la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s'hagi fet correctament, cal incorporar el justificant del pagament efectuat a la sol·licitud de participació en les proves selectives.
Tal i com estableix la resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 7 de gener de 2019 per la qual s'actualitzen les taxes de la Comunitat Autònoma per al 2019 (BOIB núm5/2019, de 10 de gener), la taxa dels drets d'examen d'aquesta convocatòria és de:
- 28,32 euros per a les persones aspirants al torn lliure (codi OPGN)
- 14,14 euros per a les persones aspirants al torn de promoció interna (codi OPGR)
- Les persones aspirants que addueixin un grau de discapacitat igual o superior al 33 % estan exempts de pagar qualsevol taxa.
El nom del pagador ha de coincidir amb el de l'aspirant a participar en les proves. -
Manualment o telemàticament a través de https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?lang=es
Documentación a presentar
Les especificades en les bases de la convocatòria
Modelos:
-
Sol·licitud
L'aspirant pot avançar la sol·licitud manual per via telemàtica. En aquest cas, l'aspirant ha d'emplenar el model de sol·licitud de forma telemàtica i pagar la taxa. Un cop finalitzat el procés en el web http://opoibsalut.caib.es o http://opoibsalut.illesbalears.cat el sistema li assignarà un número de preregristre. A continuació la persona interessada ha d'imprimir la sol·licitud, signar-la i presentar-la, juntament amb la documentació requerida, en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en els registres generals de qualsevol gerència del Servei de Salut o d'acord amb alguna altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Si la so·licitud es presenta a una oficina de Correus, ha d'anar dins un sobre obert perquè el funcionari corresponent la segelli i la dati abans d'enviar-la per correu certificat.
IMPORTANT:
LA SOL·LICITUD, JA SIGUI MANUAL O SEMITELEMÁTICA NO SERÀ VÀLIDA FINS QUE NO S'HAGI PRESENTAT DEGUDAMENT REGISTRADA
-
Oposició obtenció dades telemàtiques
D'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s'entén concedit el consentiment per consultar dades relatives a documents expedits o en poder de les administracions públiques (dades d'identitat, títols universitaris, títols no universitaris, inexistència d'antecedents penals per delictes sexuals). No obstant això, si us hi oposeu, marqui les caselles oportunes que trobareu al formulari.
Plazo máximo
El termini per presentar sol·licituds és de un mes, comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (del 14 de juny al 15 de juliol de 2019, ambdós inclosos)
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari
C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló.
Tel.: 971704422
(juan.roca@ibsalut.es)
Observaciones
IMPORTANT: LA SOL·LICITUD, JA SIGUI MANUAL O SEMITELEMÁTICA NO SERÀ VÀLIDA FINS QUE NO S'HAGI PRESENTAT DEGUDAMENT REGISTRADA