Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatoria concurs de trasllats voluntari per proveir places bàsiques vacants de FEA d'oftalmologia

L'objecte d'aquesta convocatòria de concurs de trasllats és permetre la mobilitat amb caràcter periòdic del personal estatutari fix de la categoria de FEA d'oftalmologia, dependent del Servei de Salut de les Illes Balears. El concurs s'articula per mitjà d'una convocatòria pública, d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

Codi SIA

3029695

Persones destinatàries

Pot participar en aquest concurs de trasllats voluntari el personal estatutari del Sistema Nacional de Salut que tingui un nomenament fix en la categoria FEA d'oftalmologia en la data en què venci el termini per presentar sol·licituds i que estigui en alguna de les situacions següents:

a) Servei actiu o situació diferent de la de servei actiu i amb reserva de plaça.

b) Situació diferent de la de servei actiu i sense reserva de plaça.

c) Situació de reingrés en el servei actiu amb caràcter provisional.

Termini per a resoldre i notificar

D'acord amb les bases de la convocatòria

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Salut

Documents relacionats amb el procediment

  • Convocatòria específica
  • Llista definitiva de mèrits i adjudicacions
    D'acord amb la base 8.2 de la convocatòria, la presa de possessió de les noves places ha d'efectuar-se en els terminis següents:

    - Dins dels 3 dies hàbils següents a la data del cessament si les places estan ubicades en el mateix municipi.

    - En 15 dies hàbils si estan situades en municipis diferents però en la mateixa àrea de salut

    - En un mes si estan localitzades en un municipi i en una àrea de salut diferents o quan impliqui un canvi de servei de salut o els que reingresen al servei actiu.
  • Pròrroga per al concurs de trasllats

Tràmits

X

Presentació de sol·licitud

Requisits

Els establerts a les bases que regeixen la convocatòria.(Annex 1, punt 3)

Documentació a presentar

La especificada a les bases de la convocatòria.(Annex 1, punt 5)

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar sol·licituds és d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el BOIB (del 13 d'agost al 12 de setembre de 2023)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Sol·licitut d'al·legacions a la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos

Requisits

Presentar les reclamacions degudament complimentades i registrades, mitjançant per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, article 16, punt 4. Una vegada registrat, es recomana enviar-ho a oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es.

Documentació a presentar

La reclamació que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

7 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació en la pàgina web de l'IBSALUT (18/09/2023 - 26/09/2023).

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar