Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Registre de maquinària minera (UDIT-158)

Tramitació de comunicació de posada en servei de maquinària minera per a la inscripció en el Registre Miner de les Illes Balears.

Codi SIA

2407546

Persones destinatàries

Persones físiques o jurídiques titulars de drets miners

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Tràmits

X

Sol·licitud d'inici

Requisits

Presentació telemàtica : la sol·licitud i tota la documentació especificada en aquesta guia, s'ha de presentar per via telemàtica.

Taxes

. - Pagament telemàtic durant la tramitació iniciada a la seu electrònica

Documentació a presentar

Els models dels documents, que s'han de presentar, apareixen en aquesta fitxa.

Termini màxim

.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Mines

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176570

(mines@dgindust.caib.es)

X

Esmena de deficiències

Requisits

Amb aquest tràmit l'interessat que va iniciar el procediment ha de corregir les deficiències que s'han trobat a la tramitació de sol·licitud d'inici. Per a això, es necessari que:

1.- S'hagi registrat el tràmit de sol·licitud d'inici i per tant, hi hagi un número d'expedient associat.

2.- Una vegada revisat pel Servei corresponent s'hagin trobat deficiències amb les que no es pot finalitzar el procediment.

3.- Que els interessats hagin rebut un requeriment previ d'esmena, per part de l'Administració, mitjançant notificació.

 

Documentació a presentar

S'ha de presentar a la UDIT la documentació o informació requerida per l'Administració, per tal d'esmenar les deficiències notificades.

Aquesta documentació o informació ha d'anar acompanyada de la sol·licitud genèrica. A la sol·licitud s'ha d'indicar el número d'expedient i fer una breu descripció de l'esmena que es corregeix. En cas de realitzar el tràmit de forma telemàtica des de la seu electrònica a l'apartat Accés al tràmit telemàtic, s'ha d'emplenar la sol·licitud durant la tramitació com a formulari on-line.

Models:

Termini màxim

L'interessat té un termini de deu dies, comptadors a partir de l'endemà a la notificació del requeriment, per lliurar la documentació amb les deficiències esmenades.

D'acord amb el que disposa l'article 73 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en cas de no esmenar les deficiències en el termini referit, es declararà que heu perdut el dret al tràmit corresponent.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Mines

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176570

(mines@dgindust.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar