Requisits
Tenir la necessitat de contractació de professorat i haver estat impossible poder contractar professorat que no reuneixi tots els requisits acadèmics exigits per la normativa.
Documentació a presentar
1) La sol·licitud correctament emplenada segons el model que figura en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
2) L'acreditació de la impossibilitat de poder contractar algú de la llista d'interins que han autoritzat la Conselleria a cedir les seves dades als centres concertats o, en el seu cas, que el professorat ha manifestat per escrit que no està interessat en l'oferta del centre concertat.
3) L'horari del professor titular que consta en el GESTIB en els casos de sol·licituds per cobrir una substitució (substitució d'IT, risc durant l'embaràs, maternitat, etc.).
4) La documentació acreditativa de la titulació del professor a contractar.
Models:
Termini màxim
Les sol·licituds es poden presentar des del 10 d'agost anterior a l'inici del curs en que s'hagin d'aplicar fins al 20 de juny de l'any següent
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Departament de Centres Concertats
Contacte
Servei o Secció responsable
Departament de Centres Concertats
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta).
Tel.: 971177836
- Fax: 971176872
(concertseducatius@dgplacen.caib.es)