Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Modificació, substitució o revocació d'un document de voluntats anticipades

Possibilitar al ciutadà modificar un document de Voluntats Anticipades prèviament presentat, sempre que conservi la seva capacitat d'obrar

Codi SIA

287800

Persones destinatàries

Ciutadania

Termini per a resoldre i notificar

Un mes

Silenci administratiu

Positiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

1. SI S'OPTA PER LA PRESENTACIÓ TELEMÀTICA, ELS DOCUMENTS APORTATS HAURAN D'ESTAR FIRMATS ELECTRÒNICAMENT.

2. L'ADMINISTRACIÓ PODRÀ REALITZAR TOTES LES ACTUACIONS DE VERIFICACIÓ I COMPROVACIÓ QUE CONSIDERI OPORTUNES PER A PROCEDIR A LA INSCRIPCIÓ DELS DOCUMENTS DE VOLUNTATS ANTICIPADES.

Si optau per la presentació telemàtica, haureu d'adjuntar el model específic corresponent que consta a l'apartat documentació a presentar degudament emplenat i signat.

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Tràmits

X

Sol·licitud d'inscripció de la modificació, substitució o revocació d'un document de voluntats anticipades

Requisits

Presentació de la documentació per escrit

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Carrer Calçat 2-A (2ª planta). Tel.: 971177400

(iborras@dgaval.caib.es)

Observacions

Recordar que: 1. SI S'OPTA PER LA PRESENTACIÓ TELEMÀTICA, ELS DOCUMENTS APORTATS HAURAN D'ESTAR FIRMATS ELECTRÒNICAMENT.

2. L'ADMINISTRACIÓ PODRÀ REALITZAR TOTES LES ACTUACIONS DE VERIFICACIÓ I COMPROVACIÓ QUE CONSIDERI OPORTUNES PER A PROCEDIR A LA INSCRIPCIÓ DELS DOCUMENTS DE VOLUNTATS ANTICIPADES.

Si optau per la tramitació telemàtica, recordau que haureu d’adjuntar el model específic corresponent que consta a dalt degudament emplenat i signat electrònicament.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar