Requisits
Un cop realitzades les actuacions i abans del 28 de juny de 2019 cal aportar tota la documentació justificativa de l'execució de l'obra indicada a la convocatòria juntament amb els documents que s'adjunten a continuació
Documentació a presentar
- Sol·licitud de pagament acompanyada del compte justificatiu (Annex 4 i 5)
- Memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions. (Annex 6)
- Document fotogràfic dels elements principals de la instal·lació
- Còpia del document de posada en servei o documentació equivalent
- Certificat del secretari o de l'òrgan competent que les actuacions objecte de l'ajuda s'han dut a terme d'acord amb la legislació de contractació i si l'IVA és recuperable.
- Còpia dels documents de l'expedient de contractació
- Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades
- Justificant transferències bancàries
- Còpia de la documentació que acrediti l'existència d'un sistema de comptabilitat separada
Models:
Termini màxim
28 de juny de 2019
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic
Tel.: 971178900
(bcomas@energia.caib.es)