Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG’S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Declaració responsable d'empresa de serveis relatius a l'activitat industrial (023)

Declaració responsable per a la inscripció de noves empreses o entitats de serveis relatius a l'activitat industrial i per a l'ampliació d'especialitats i/o categories d'empreses inscrites.

Persones destinatàries

Empreses o entitats de serveis relatives a l'activitat industrial

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Positiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Política Industrial

Tràmits

X

Pagament de la taxa

Requisits

Pagament de la taxa d'un expedient presencial:

- Pagament amb targeta de crèdit o de dèbit. Finalitzada la tramitació es pot fer el pagament de forma immediata amb el tramitador de l'expedient.

- Pagament pel banc. Iniciada la tramitació de l'expedient a qualsevol oficina s'ha de dirigir a qualsevol entitat de crèdit que tingui la condició de col·laboradora (veure entitats col·laboradores on es pot pagar la taxa). Una vegada pagada la taxa s'ha de tornar a l'oficina on s'entregarà tota la documentació corresponent i on es farà constar el pagament dins l'expedient.

Taxes

. - Targeta de crèdit o dèbit / Banc

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

Si en el termini de 10 dies des de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada no ha justificat davant la UDIT el pagament de la taxa corresponent, es considerarà que el titular desisteix de la mateixa.

Lloc

D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica:

- Al registre electrònic de l’Administració autonòmica, per mitjà de la seva seu electrònica (si es tracta d’un tràmit telemàtic), o al registre electrònic comú de l’Administració General de l’Estat. Per poder fer aquest tipus d’enviaments, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve.

- A qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local.

Trobareu les adreces de totes aquestes oficines aquí.

- A més, també podeu enviar la documentació per correu postal. En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre, dades que també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.

Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Unitat d'Informació i Tràmit - (UDIT)

Contacte

Servei o Secció responsable

Unitat d'Informació i Tràmit - (UDIT)

C/ del Bastió d'en Sanoguera, 2. Tel.: 971784995 - Fax: 971784556

(uditpalma@dgindust.caib.es)