Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per l'adquisició d'equipament cientificotècnic

Seran objecte d'ajuda les actuacions consistents en l'adquisició d'equipament cientificotècnic de darrera generació, la seva instal·lació i la posada en funcionament a centres de recerca públics de les Illes Balears, el cost dels quals (sense IVA) estigui comprès entre 18.000,00 i 700.000,00 euros.

Codi SIA

3031416

Persones destinatàries

Podran ser beneficiaris de l'equipament objecte dels ajuts d'aquesta convocatòria els centres públics de recerca de les Illes Balears. A efectes d'aquesta convocatòria s'entén per centre públic de recerca:

a) Les universitats públiques.

b) Els organismes públics de recerca (OPI) reconeguts en l'article 47 de la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, tecnologia i innovació.

c) Els instituts, centres, consorcis i infraestructures mixtes de recerca participats pels organismes públics de recerca (OPI) mencionats en la lletra anterior.

d) Els instituts d'investigació sanitària acreditats per l'Institut de Salut Carlos III.

Tota la informació relativa als requisits que han de complir els beneficiaris estan recollits al punt 4 de la convocatoria.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos, comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud. La persona o l'entitat interessada pot entendre desestimada la sol·licitud si, una vegada transcorregut el termini màxim de sis mesos des que la va presentar, no se li ha notificat cap resolució.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

Podran ser beneficiaris de l'equipament objecte dels ajuts d'aquesta convocatòria els centres públics de recerca de les Illes Balears. A efectes d'aquesta convocatòria s'entén per centre públic de recerca:

a) Les universitats públiques.

b) Els organismes públics de recerca (OPI) reconeguts en l'article 47 de la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, tecnologia i innovació.

c) Els instituts, centres, consorcis i infraestructures mixtes de recerca participats pels organismes públics de recerca (OPI) mencionats en la lletra anterior.

d) Els instituts d'investigació sanitària acreditats per l'Institut de Salut Carlos III.

Tota la informació sobre els requisits dels sol·licitants la podeu trobar al punt 4 de la convocatòria.

Documentació a presentar

Amb la sol·licitud s'ha de presentar la documentació següent:

- Declaracions responsables (imprès 1) signades pel representant legal de l'entitat

- Memòria tècnica (imprès 2)

- Declaracions de les entitats dels grups de recerca de suport (imprès 3),

Trobareu tota la informació referent a la documentació que s'ha de presentar al punt 13 de la convocatòria.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Acceptació de l'ajut

Requisits

Aparèixer a l'Annex 1 de la Proposta de resolució per a la concessió d'ajuts als centres públics de recerca de les Illes Balears per a l'adquisició d'equipament cientificotècnic amb càrrec al factor d'insularitat, com a beneficiari de l'ajut.

Documentació a presentar

1. Referència de la norma legal corresponent de la creació o del reconeixement de l'entitat o els estatuts.

2. Document d'acceptació.

3. Declaració de dades bancàries.

4. Contracte o document acreditatiu de la vinculació de l'investigador o investigadora responsable com entitat beneficiària.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la Proposta de Resolució Definitiva (data de publicació: 4 de juny de 2024)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació d'al·legacions

Requisits

Haver presentat una sol·licitud a la convocatòria d'ajuts als centres públics de recerca de les Illes Balears per a l'adquisició d'equipament cientificotècnic amb càrrec al factor d'insularitat.

Documentació a presentar

Termini màxim

Fins el 22 de maig de 2024. Deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la Proposta de resolució a la web.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de l'informe de seguiment mensual

Requisits

Ser beneficiari d'un ajut

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini màxim per a la presentació de l'informe és el darrer dia hàbil de cada mes durant tot el període d'execució.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificació

Requisits

Ser beneficiari d'una ajut d'aquesta convocatòria

Documentació a presentar

Memòria tècnica i memòria econòmica

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

31 d'octubre de 2024

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar