Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajudes per a contractes predoctorals per a la formació de professorat universitari (Ajudes FPU - CAIB 2023)

Vuit ajudes per a la formació de doctors mitjançant el finançament de contractes laborals, en la modalitat de contracte predoctoral, per a la formació investigadora en programes de doctorat per a la consecució del títol de doctor i l'adquisició de competències docents universitàries en àrees amb dèficit estructural de personal acreditat a la Universitat de les Illes Balears (UIB), que facilitin la futura incorporació de doctors al sistema balear d'educació superior i d'investigació científica per fer una tesi doctoral associada a un projecte d'investigació finançat per projectes d'R+D subvencionats per un organisme competent mitjançant una convocatòria pública competitiva.

Les àrees de coneixement a les que van adreçades les ajudes són:

- Modalidad a: dues ajudes al Departament de Medicina.

- Modalidad b: dues ajudes al Departament d'Infermeria i Fisioteràpia, àrea de coneixement d'Infermeria.

- Modalidad c: quatre ajudes als Departaments de Ciències Matemàtiques i Informàtica; o al d'Enginyeria Industrial i de la Construcció; o al de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació; o al de Dret Públic; o al de Dret Privat o al de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica, en l'orientació d'Estudis Anglesos.

Taxes acadèmiques: Atorgar subvencions destinades a cobrir les taxes acadèmiques per al personal investigador en formació beneficiari dels ajuts FPU, que inclouen la tutela acadèmica de doctorat, l'obertura i el manteniment de l'expedient, i la defensa de la tesi doctoral.

Període per gaudir l'ajut: 48 mesos comptadors a partir de la data d'incorporació dels investigadors a la Universitat de les Illes Balears.

Durada del contracte: Màxim quatre anys. Si el contracte es concerta amb una persona amb discapacitat, la durada màxima pot arribar a sis anys, incloses les pròrrogues.

No poden participar en aquesta convocatòria: Persones que ja tinguin el títol de doctor.

Codi SIA

2965811

Persones destinatàries

Persones amb titulació oficial universitària que, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, reuneixin els requisits especificats en la convocatòria. Els candidats han de complir tots els requisits el dia 17 de febrer de 2023, llevat del requisit de residència a les Illes Balears, que es pot acreditar mitjançant un certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears en el moment d'acceptar l'ajut.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors des de la finalització del termini per presentar sol·licituds. En el cas que la convocatòria no es resolgui en aquest termini, totes les sol·licituds s'entendran desestimades.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

NOVETAT !

A data 20 de febrer de 2025: S'ha obert un nou tràmit telemàtic, el tràmit "Justificacions ajudes FPU-CAIB 2023". El tràmit estarà obert fins al 31 de desembre de 2027, per a què es puguin presentar les diferents justificacions anuals establertes en la convocatòria de les "Ajudes FPU-CAIB 2023".

-----------------------------

En data 20 de setembre de 2023 es publica la Resolució del conseller d'Educació i Universitats per la qual es concedeixen o s'exclouen ajudes de formació del professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat (FPU-CAIB 2023):

- Annex 1: Relació ordenada de persones proposades com a beneficiàries de les ajudes de formació del professorat universitari (FPU-CAIB 2023), així com concedir als sol·licitants les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques. Les sol·licituds d'aquestes persones compleixen els requisits establerts i presenten la documentació completa exigida en la convocatòria.

- Annex 2: Relació ordenada per puntuació de persones a les quals es proposa l'exclusió, per manca de disponibilitat pressupostària.

- Annex 3: Relació ordenada alfabèticament de persones a les quals es proposa l'exclusió, amb indicació dels motius.

Contra la Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Educació i Universitats.

Termini d'interposició del recurs potestatiu de reposició: Des del 15 de setembre fins al 15 d'octubre.

Contra la Resolució, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.

Termini d'interposició del recurs contenciós administratiu: Des del 15 de setembre fins al 15 de novembre.

--------------------

En data 27 de juliol de 2023 es publica la Proposta de resolució per la qual es concedeixen, s'autoritza i disposa la despesa, o s'exclouen ajudes de formació de professorat universitari (FPU), així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques (FPU-CAIB 2023), la Proposta inclou els Annexos següents:

- Annex 1: Relació de persones proposades com a beneficiàries de les ajudes de formació de professorat universitari (FPU-CAIB 2023).

Les sol·licituds d'aquestes persones compleixen els requisits establerts i presenten completa la documentació exigida en la convocatòria.

- Annex 2: Relació de persones a les quals es proposa l'exclusió, per manca de disponibilitat pressupostària.

- Annex 3: Relació de persones a les quals es proposa l'exclusió, amb indicació dels motius.

Amb la publicació de la Proposta de resolució es notifica la proposta de concessió o exclusió als candidats.

Termini d'al·legacions: Des del 28 de juliol fins al 3 d'agost de 2023.

Les al·legacions s'han de fer de manera telemàtica, per a accedir al tràmit s'ha de clicar al tràmit: "Al·legacions a la Proposta de resolució".

--------------------

En data 7 de juliol de 2023 es publica la diligència que conté la publicació dels següents llistats:

- Llistat definitiu dels resultats de l'avaluació externa (Annex 1), normalitzats per a totes les branques de coneixement, d'acord amb el que preveu el punt 13.6 de l'annex I de la convocatòria d'ajudes de formació de professorat universitari FPU-CAIB 2023.

- Llistat provisional dels resultats de l'avaluació interna dels candidats a les ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat desglossada per apartats (Annex 2); la llista de les persones candidates seleccionades per a les ajudes FPU (Annex 3); la llista de les persones en reserva (Annex 4) i la llista de persones excloses amb indicació de les causes d'exclusió (Annex 5), d'acord amb el que estableix el punt 13.17 de l'annex I de la convocatòria d'ajudes de formació de professorat universitari FPU-CAIB 2023.

Amb la publicació de la diligència es notifica la puntuació definitiva als candidats.

Termini d'al·legacions: Des del 8 fins al 17 de juliol de 2023.

Les al·legacions s'han de fer de manera telemàtica, per a accedir al tràmit s'ha de clicar al tràmit: Al·legacions a la puntuacions dels candidats.

Les persones seleccionades com a candidates han de presentar la documentació que s'hi indica.

Termini de presentació de documentació de les persones candidates a les ajudes FPU: Des del 8 fins al 17 de juliol de 2023.

Si no es presenta la documentació requerida al termini establert, es considerarà que la persona candidata renuncia a l'ajuda.

----------

En data 7 de juliol de 2023 es publica el llistat definitiu dels resultats de l'avaluació externa de les sol·licituds d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat.

Amb la publicació de la diligència es notifica la puntuació definitiva als candidats.

-----------

En data 29 de juny de 2023 es publica la llista de persones candidates convocades a l'entrevista personal, tal com estableix el punt 13.7 de l'annex I de la convocatòria d'ajudes de formació de professorat universitari FPU-CAIB 2023.

En la entrevista personal, la persona candidata ha de defensar el projecte de tesi. L'entrevista és presencial i no s'admeten videoconferències.

La entrevista tindrà una durada aproximada de 15 minuts i constará de dues parts: una primera de 5 minuts com a màxim, en la qual la persona candidata ha de fer una exposició oral per presentar el seu projecte de tesi, i una segona en la qual els membres de la Comissió faran preguntes relacionades amb el projecte.

Dia de la entrevista: Dimarts 4 de juliol de 2023, l'horari i ordre d'intervenció establert per a cada persona es publica en la mateixa llista.

Lloc: Seu de la Direcció General de Política Universitària i Recerca, Ctra. de Valldemossa, km 7,4. Parc BIT. Edifici NAORTE bloc A, 2a planta. 07121 - Palma.

La no assistència, per part de la persona candidata a l'entrevista, serà motiu d'exclusió del procés selectiu.

------------------

En data 26 de juny de 2023 es publica el llistat provisional dels resultats de l'avaluació externa de les sol·licituds d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat.

Amb la publicació de la diligència es notifica la puntuació als candidats.

Termini per presentar al·legacions: Des del 27 juny fins al 6 de juliol de 2023 (ambdós inclosos).

------------------

S'ha obert el procediment d'esmena per aquelles persones que han sol·licitat les ajudes de FPU-CAIB 2023 i se'ls ha requerit perquè en el termini de deu dies naturals des de la notificació de l'esmena, completin o esmenin les deficiències de la documentació presentada, amb indicació que, si no ho fan es consideraran que desisteixen de la seva petició.

--------------------

S'amplia el termini de presentació de les ajudes de formació del professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques (FPU-CAIB 2023) i s'estableix com a data nova de finalització de termini, dia 21 de febrer de 2023.

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Sol·licitud d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU-CAIB 2023)

Requisits

1. Les persones candidates han de complir els requisits següents en el termini de presentació de sol·licituds:

a) Tenir nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries han d'acreditar la condició de residents.

b) Tenir una titulació de grau, llicenciatura, diplomatura, enginyeria o arquitectura adscrita a una branca de coneixement vinculada al projecte de tesi.

c) Estar matriculada o admesa en un programa oficial de doctorat, per a l'any acadèmic 2022-2023.

Les persones candidates que, en el moment de presentació de la sol·licitud, no estiguin matriculades o admeses en un programa de doctoral, i es trobin en disposició de ser admeses en la data d'acceptació de l'ajut, també podran sol·licitar l'ajut.

2. En el moment de l'acceptació, les persones candidates han d'estar en disposició de complir els requisits següents :

- Per tots el casos del punt 2 les persones candidates han de:

a) Tenir la residència a les Illes Balears.

b) Estar matriculat en un programa oficial de doctorat, per a l'any acadèmic 2022-2023.

c) La finalització dels estudis ha de ser posterior a l'1 de gener de 2013.

En el moment d'acceptació de l'ajut les persones candidates amb estudis de:

- 240 crèdits, addicionalment han d'acreditar un mínim de 60 crèdits inclosos en un o diversos màsters universitaris.

- 180 crèdits, addicionalment han d'acreditar un mínim de 120 crèdits inclosos en un o diversos màsters universitaris.

- Estudis corresponents al nivell 3 MECES (300 crèdits o superior) no cal acreditar formació addicional al màster universitari, tot i que en el cas de tenir-la serà considerada com a mèrit.

3. La data de finalització dels estudis pot ser com a límit l'1 de gener de 2008, en els casos següents :

a) Persones graduades en Infermeria i Medicina que, en el moment de sol·licitar l'ajut, tinguin un títol de formació sanitària especialitzada (EIR i MIR, respectivament).

b) Titulats que varen acabar els estudis després de l'1 de gener de 2008 i que acreditin que des d'aquesta data fins avui dia s'han dedicat a tenir cura de fills menors de sis any o de persones dependents.

4. Les persones candidates han de complir tots els requisits el dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds, llevat del requisit de residència a les Illes Balears, que es pot acreditar mitjançant un certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears en el moment d'acceptar l'ajut.

Documentació a presentar

1. Documentació de la persona candidata:

a) Fotocòpia del DNI. En el cas de candidats estrangers, fotocòpia de la targeta de resident (NIE).

b) Certificat acadèmic oficial complet, en format electrònic, de la llicenciatura (ambdós cicles), enginyeria, arquitectura o grau. Han de constar les qualificacions de totes les assignatures superades amb els crèdits corresponents, les qualificacions obtingudes, el curs acadèmic i la nota mitjana de l'expedient. La nota mitjana s'ha d'expressar en una escala de 0 a 10 amb dos decimals.

c) Certificat acadèmic oficial complet, en format electrònic, de les dades acadèmiques del màster, Diploma d'Estudis Avançats (DEA) o suficiència investigadora, que ha d'incloure totes les assignatures superades amb els crèdits corresponents, les qualificacions obtingudes, el curs acadèmic i la nota mitjana de l'expedient.

Si el títol s'ha obtingut a l'estranger:

- Per a les certificacions acadèmiques: S'ha de presentar la declaració d'equivalència de la nota mitjana de l'expedient acadèmic universitari, de conformitat amb la regulació prevista en la Resolució de 21 de març de 2016 de la Direcció General de Política Universitària.

Per a la valoració de mèrits acadèmics només es tindrà en compte la declaració d'equivalència de notes mitjanes d'estudis universitaris realitzats a centres estrangers emesa pel Ministeri d'Universitats. La declaració d'equivalència es pot obtenir a través de la pàgina web del Ministeri d'Universitats.

- Els certificats acadèmics d'estudis cursats a l'estranger emesos en un idioma diferent del català, castellà o l'anglès hauran de presentar la traducció oficial a un d'aquests idiomes.

d) Currículum en el format de la Comissió Interministerial de Ciència i Tecnologia o un currículum normalitzat (CVN), disponible en la pàgina https://cvn.fecyt.es, en el qual hi ha d'aparèixer la nota mitjana de l'expedient de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau i en cap cas la ponderació amb la nota mitjana de l'expedient de màster.

e) Historial del grup de recerca en què s'integra el director de la tesi doctoral.

f) Justificant de la relació contractual i/o estatutària del director de la tesi amb l'entitat.

g) Document acreditatiu de la concessió del projecte marc.

h) Descripció del projecte de tesi doctoral (màxim 300 paraules).

i) Memòria, que inclogui: objectius, metodologia i planificació general de feina dels quatre anys.

j) Certificat d'empadronament per acreditar que resideix a les Illes Balears.

k) Declaració responsable del gaudi d'ajuts similars.

l) Còpia de la matrícula o de l'admissió en un programa oficial de doctorat per a l'any acadèmic en curs, o bé el document acreditatiu que es troba en disposició de ser admesa en la data d'acceptació de l'ajut.

m) Les persones candidates a les quals s'ha d'aplicar alguna de les excepcions que recull el punt 8.3 han de presentar un certificat oficial que justifiqui l'excepció.

2. Documentació de la Universitat de les Illes Balears:

a) Còpia del document d'identitat (CIF, NIF o NIE) de l'entitat sol·licitant o de les persones que la representen.

b) Presentar la sol·licitud d'ajuts implica autoritzar la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura a consultar a la Tresoreria General de la Seguretat Social i a les hisendes públiques estatal i autonòmica les dades de les persones contractades amb càrrec a aquest ajuts.

----- No es tindran en compte els mèrits presentats després de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. -----

Termini màxim

Des del 23 de gener fins al 21 de febrer de 2023.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisits

Ser sol·licitant de l'ajuda de FPU-CAIB 2023.

Documentació a presentar

La documentació requerida en la notificació, per completar-la o esmenar les deficiències.

Termini màxim

Deu dies naturals des de la notificació del requeriment.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Al·legacions al llistat provisional de resultats

Requisits

Haver participat en la convocatòria de les ajudes de formació de professorat universitari FPU-CAIB 2023..

Documentació a presentar

Termini màxim

Des del 27 de juny fins al 6 de juliol de 2023.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Al·legacions a la puntuació dels candidats

Requisits

Estar inclòs en alguns dels llistats publicats el dia 7 de juliol.

Documentació a presentar

Termini màxim

Des del 8 fins al 17 de juliol de 2023.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Presentació de documentació de les persones candidates

Requisits

Ser una de les persones candidates proposades per a les ajudes FPU-CAIB 2023 (Annex 3).

Documentació a presentar

a) Un escrit d'acceptació de l'ajut, adreçat al director general de Política Universitària i Recerca.

b) Un escrit de la UIB en què s'accepti l'ajut, adreçat al director general de Política Universitària i Recerca.

c) L'acreditació d'haver formalitzat la matrícula en un programa de doctorat oficial per a l'any acadèmic 2022-2023 (només en el cas en què no consti a la sol·licitud inicial).

d) Si escau, l'acreditació dels crèdits de màster universitaris necessaris per complir amb els requisits d'aquesta convocatòria.

e) Si no s'ha atorgat l'autorització a l'Administració per fer la comprovació del requisit de residència a les Illes Balears, un certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears.

Termini màxim

Des del 8 fins al 17 de juliol de 2023.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Al·legacions a la Proposta de resolució

Requisits

Estar inclòs en alguns dels llistats publicats el dia 27 de juliol.

Documentació a presentar

Termini màxim

Des del 28 de juliol fins al 3 d'agost de 2023.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Justificació econòmica ajudes FPU-CAIB 2023

Requisits

Haver beneficiaris de les ajudes FPU en la convocatòria de l'any 2023.

Documentació a presentar

Certificació i justificació econòmica de les ajudes FPU-CAIB concedides:

La Universitat de les Illes Balears, abans del 31 de març de cada any, ha de justificar les despeses fetes durant l'anualitat anterior, corresponents al sou i la quota patronal de la Seguretat Social, en l'aplicació de cadascuna de les ajudes concedides.

------------------

S'ha d'emplenar el full de càlcul "Compte justificatiu FPU-CAIB" que conté el model de certificat de despeses i de compte justificatiu. A les primeres convocatòries s'ha d'adjuntar documentació, a les darreres basta certificat de veracitat.

------------------

Juntament amb la justificació de la darrera anualitat, la Universitat de les Illes Balears ha de justificar tot el període de l'ajuda, mitjançant un compte justificatiu final, que ha de contenir les despeses fetes durant tot el període.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

1.- Certificació i justificació econòmica: Abans del 31 de març de cada any (2024; 2025; 2026 i 2027).

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Memòries: Justificació activitat ajudes FPU-CAIB 2023

Requisits

Ser beneficiari de les ajudes FPU-CAIB 2023.

Documentació a presentar

Justificació de l'activitat:

Els doctorands, durant tot el temps de gaudi de l'ajuda, han de lliurar, en el termini de quinze dies hàbils comptadors a partir de les dates en què es compleixin els anys primer, segon i tercer, una memòria anual amb una extensió aproximada de 1.000 paraules (annex 3).

S'ha d'emplenar l'annex 3: Memòria anual FPU

En la data de l'acabament de l'ajut, independentment de la causa per la qual hagi acabat, han de presentar una memòria final (annex 4).

S'ha d'emplenar l'annex 4: Memòria final FPU

3.- Totes les publicacions, articles, pòsters, informes, memòries, etc. que puguin derivar del treball dut a terme, han de fer constar que ha estat possible gràcies a la concessió de l'ajuda de la conselleria d'Educació i Universitats del Govern de les llles Balears. Amb aquesta finalitat, s'hi ha d'incloure el logotip corresponent.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

a) - Justificació de l'activitat: A partir de les dates en què es compleixin els anys primer, segon i tercer: 15 dies hàbils.

b) - Memòria final: En la data de l'acabament de l'ajut.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar