Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil 2024-2025

Resolució de la consellera de Famílies i Afers Socials per la qual s'aprova, amb caràcter d'urgència, la convocatòria de subvencions per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida de familiar i laboral durant les vacances escolars 2024-2025

Codi SIA

3109813

Persones destinatàries

Poden ser beneficiàries d'aquests ajuts les persones jurídiques següents:

a) Pel que fa a la Línia A:

Ajuntaments, entitats locals menors i mancomunitats, així com les seves entitats dependents.

b) Pel que fa a la línia B:

Associacions de famílies d'alumnat de centres docents, inscrites en el cens d'associacions de pares i mares d'alumnes regulat a l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de pares i mares d'alumnes i les federacions o confederacions d'aquestes, o bé en el Registre d'Entitats Jurídiques que gestiona la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques, com a associacions de pares i mares de centres docents.

Termini per a resoldre i notificar

10.1 Aquesta convocatòria es resoldrà en dues fases:

a) Una primera, que culminarà amb la resolució de concessió de subvencions corresponents a les sol·licituds presentades durant el primer termini del punt 7.3

(activitats de Nadal de 2023, Setmana Santa de 2024 i estiu de 2024). En cas que s'exhaureixi tot el crèdit disponible en la primera fase i no s'hagi pogut ampliar la dotació de la convocatòria amb la incorporació de fons del Plan Corresponsables, el segon termini per a la presentació de sol·licituds de la Línia B quedarà sense efectes, de la qual cosa s'informarà mitjançant un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b) Una segona, que culminarà amb la resolució de concessió i denegació de subvencions a les sol·licituds presentades durant el segon termini del punt 7.3 (activitats de Nadal de 2024 i Setmana Santa de 2025).

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Documents relacionats amb el procediment

  • Resolució convocatòria Boib
  • Requeriment d'esmena sol·licitud (11/07/2024)
    Requeriment d'esmena de deficiències de les sol·licituds de subvenció presentades en relació amb la convocatòria per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral durant les vacances escolars 2024-25
  • Proposta de resolució provisonal subvenció temps lliure 2024-2025
  • Subsanació proposta de resolució provisional de concessió
    Proposta de resolució provisional de concessió a l'empara de la

    convocatòria de subvencions sobre per a l'organització d'activitats d'educació en el

    temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de

    famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida familiar i

    laboral durant les vacances escolars 2024-2025
  • Resolució de concessió i denegació temps lliure 2024-2025
    Resolució de concessió temps lliure 2024-2025
  • Requeriment Fase II VC 2/2024 publicació 07 11 2024
    Requeriment d'esmena de deficiències de les sol·licituds de subvenció presentades en relació amb la convocatòria per a l'organització d'activitats d'educació en el temps lliure infantil i juvenil que duguin a terme entitats locals i associacions de famílies d'alumnat de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral durant les vacances escolars 2042-2025, en el marc del Plan Corresponsables.

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Ajuntaments, entitats locals menors i mancomunitats, així com les seves entitats dependents

Documentació a presentar

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Pel que fa les activitats que hagin tengut lloc al Nadal de 2023 i Setmana Santa de 2024 i les que es vagin a dur a terme a l'estiu de 2024, en un termini de deu dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Pel que fa les activitats de Nadal de 2024 i Pasqua de 2025, des del 5 d'agost al 13 de setembre 2024.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears. Tel.: 971178999

(joventut@caib.es)

X

Acceptació o renúncia a la subvenció proposada

Requisits

Per a cadascuna de les fases, l'òrgan instructor elaborarà una proposta de resolució provisional de concessió, que es publicarà a la seu electrònica, concedint un termini de cinc dies hàbils a les sol·licitants perquè realitzin, si s'escau, les accions següents:

— Acceptar la proposta de subvenció. Si passat aquest termini no hi ha una acceptació expressa, s'entendrà que l'entitat hi està conforme i es continuarà el procediment.

— Renunciar a la subvenció. Aquesta renúncia ha de ser expressa i s'ha de formular per part de la persona representant de l'entitat sol·licitant.

— Presentar al·legacions.

— Reformular la sol·licitud per adaptar-la a la quantia de la subvenció proposada.

Documentació a presentar

Declaració d'acceptació o renúncia a la subvenció proposada.

Models:

Termini màxim

Cinc dies hàbils a comptar a partir del següent al de la publicació de la proposta provisional de concessió dictada en cada fase.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears. Tel.: 971178999

(joventut@caib.es)

X

Compte justificatiu

Requisits

Un cop realitzades les activitats de cada període, les entitats beneficiàries han de presentar la documentació justificativa dins els terminis màxims fixats a la convocatòria.

Documentació a presentar

El punt 14 de la convocatòria ("Justificació i pagament") detalla la documentació que s'ha d'aportar.

Així mateix, cal presentar el compte justificatiu d'acord amb el model publicat en aquesta seu electrònica.

Models:

Termini màxim

Per a les activitats realitzades durant les vacances de Nadal de 2023 i Pasqua de 2024, fins al 10 de setembre de 2024.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Joventut

C/ de l'Uruguai, s/n Velòdrom Illes Balears. Tel.: 971178999

(joventut@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Infància, Joventut, Famílies, Igualtat i Diversitat

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar