Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajudes a projectes de recerca en biodiversitat (Plans Complementaris)

La finalitat d'aquesta convocatòria és donar suport a projectes de recerca científica i tecnològica, que s'han de desenvolupar a centres públics i privats sense ànim de lucre de les Illes Balears en matèria de Biodiversitat per complir els objectius establerts en el programa de Biodiversitat dels Plans Complementaris.

Codi SIA

2929361

Persones destinatàries

1. Els tipus d'entitats beneficiàries poden ser:

a) Centre públic d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques.

b) Altres entitats públiques o privades sense ànim de lucre que tinguin definida en els seus estatuts l'R+D com a activitat principal.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos, comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud. La persona o l'entitat interessada pot entendre desestimada la sol·licitud si, una vegada transcorregut el termini màxim de sis mesos des que la va presentar, no se li ha notificat cap resolució

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Presentació de la sol·licitud

Requisits

El formulari de sol·licitud i la resta de documents s'han de signar electrònicament i presentar-se de forma electrònica mitjançant el tràmit ubicat en la pàgina web de la Direcció General de Política Universitària i Recerca (http://dgrdi.caib.es),

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Acceptació de l'ajut

Requisits

Haver rebut la resolució provisional de concessió

Documentació a presentar

- L' annex 6

- Els documents relatius a la part institucional de les entitats sol·licitants (en el cas de projectes coordinats, un per cada entitat sol·licitant

- Declaració responsable de veracitat de les dades aportades o acreditació de l'existència d'un compte bancari la titularitat del qual recau en el beneficiari de la subvenció. Si ja consta a la Direcció General de Política Universitària i Recerca, n'hi ha prou amb una manifestació en aquest sentit.

- El contracte o document de vinculació acreditatiu de la vinculació de l'investigador principal amb l'entitat beneficiària, si s'ha presentat a la sol·licitud i es pot acreditar la vinculació durant el període d'execució del projecte, no serà necessari.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

10 dies des de la notificació

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificació

Requisits

Documents per a la justificació (anualitats) dels expedients concedits

- Imprès 7. Memòria tècnica. El mateix document per projectes individuals i coordinats. El nom del fitxer ha d'indicar el número de referència del projecte.

- Imprès 8. Certificat de despeses. Abans d'emplenar, llegiu les instruccions del full 0. Instruccions. Emplenar un document per cada projecte o subprojecte. El nom del fitxer ha d'indicar el número de referència del projecte o subprojecte, en el cas de coordinats.

-Imprès 9. Lliurables. El nom del fitxer ha d'indicar el número de referència del projecte o subprojecte, en el cas de coordinats.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

La justificació de l'ajut s'ha de fer en tres períodes seguint el següent calendari:

-Segona justificació: 15/11/2024

-Tercera justificació: 31/08/2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació d'al·legacions o esmena de la justificació

Requisits

Haver rebut el requeriment d'esmena

Documentació a presentar

La que especifiqui el requeriment

Termini màxim

El que especifiqui el requeriment

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar