Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria de subvencions SOIB Dual Sectors Estratègics 2022-2026

L'objecte d'aquesta convocatòria és regular la concessió de subvencions per finançar el programa SOIB Dual Sectors Estratègics, programa de formació dual dirigit a les entitats descrites en l'apartat quart, per dur a terme la formació de les famílies professionals dels sectors que detalla l'annex 2.

Codi SIA

2898224

Persones destinatàries

1. En el marc d'aquesta convocatòria són beneficiàries les entitats següents:

a) Centres propis del SOIB i entitats de formació públiques o privades inscrites o acreditades en el Registre de centres i entitats de formació d'àmbit estatal en les especialitats formatives que s'han d'impartir en el marc dels contractes de formació en alternança que s'han de subscriure.

b) Entitats de titularitat privada amb personalitat jurídica privada, fundacions privades i treballadors autònoms que es comprometin a contractar treballadors en la modalitat de contracte de formació en alternança, l'activitat dels quals estigui directament relacionada amb el sectors estratègics de l'annex 2 i que tenguin centres de treball radicats en la comunitat autònoma de les Illes Balears.

2. Les entitats anteriors han de presentar-se agrupades i han de fer constar en la sol·licitud els compromisos d'execució de cada una, així com l'import de la subvenció que cal aplicar-hi. Han de nomenar una persona representant única de l'agrupació, amb poders suficients per complir les obligacions que, com a beneficiària, corresponen a l'agrupació. Cada una de les entitats membre de l'agrupació té la consideració de beneficiària de la subvenció, tal com marca l'article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. No s'ha de presentar d'una manera agrupada l'entitat que es comprometi a fer les contractacions i que estigui inscrita degudament en el Registre de centres i entitats de formació d'àmbit estatal per impartir la formació en el marc dels contractes de formació en alternança que cal subscriure.

Termini per a resoldre i notificar

En el termini màxim de sis mesos comptadors des de la presentació en el Registre d'entrada de cada una de les sol·licituds, el president del SOIB ha de dictar i notificar individualment una resolució d'aprovació o de denegació degudament motivada.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

1. Les entitats han d'utilitzar els models establerts que hi ha disponibles en la web del SOIB (en l'apartat de convocatòries) i en l'aplicació web de gestió ACCFOR/ESOIB. Els documents que requereixin signatura i que s'hagin de presentar mitjançant la SEU ELECTRÒNICA del Govern han d'estar signats electrònicament.

2. Per poder tramitar la sol·licitud a través de l'aplicació ACCFOR/ESOIB, l'entitat prèviament ha d'haver sol·licitat l'alta de les persones gestores amb un correu a formaciodual@soib.es i cal aportar la documentació següent:

—El NIF de l'entitat sol·licitant i la documentació que acrediti la representació amb què actua la persona que signa la sol·licitud, i els estatuts inscrits degudament en el registre corresponent.

Les entitats que ja estan donades d'alta en l'aplicació ACCFOR/ESOIB no han d'aportar aquests documents, excepte si la informació que hi figura no està actualitzada. En aquest cas, s'han d'acreditar documentalment els canvis (representant, nomenaments, estatuts, etc.) i cal sol·licitar al SOIB que actualitzi les dades a través del correu formaciodual@soib.es.

3. Una vegada feta la tramitació a ACCFOR/ESOIB, aquesta aplicació de gestió genera un document de sol·licitud, el qual s'ha de presentar electrònicament mitjançant la SEU ELECTRÒNICA del Govern, dins el termini de presentació de sol·licituds, de conformitat amb l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per tal de completar el tràmit. Fins que no es completi el tràmit de registre electrònic de la sol·licitud, no es considerarà presentada vàlidament.

En cas que algun dels sol·licitants presenti la sol·licitud de manera presencial, l'Administració li requerirà que la formalitzi de manera electrònica, d'acord amb l'article 68.4 de la Llei 39/2015. A aquest efecte, es considera com a data de presentació de la sol·licitud la data en la qual s'ha esmenat i s'ha presentat a través del Registre electrònic.

En el cas dels centres propis del SOIB que actuïn com a representants d'una entitat agrupada, aquest document s'ha de presentar per VALIB.

4. Si la sol·licitud no reuneix els requisits legals que exigeix aquesta convocatòria, en aplicació de l'article 4.4 de l'Ordre de bases, s'ha de requerir la persona interessada perquè, en el termini de deu dies hàbils, esmeni l'errada o presenti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa així, es considerarà que desisteix de la petició, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015. Les notificacions que es derivin d'aquest procediment s'han de fer per mitjans electrònics.

Documentació a presentar

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds és el següent:

— Per al període 2022-2024 s'inicia l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i finalitza el 30 de juny de 2023.

— Per al període 2024-2025, s'inicia el dia 1 de juliol de 2023 i finalitza el 28 de juny de 2024.

— Per al període 2025-2026, s'inicia el dia 1 de juliol de 2024 i finalitza el 27 de juny de 2025.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

(mpedrosa@soib.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar