Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per a projectes de foment a la igualtat i de lluita contra la violència masclista de l'any 2022

L'objecte d'aquestes subvencions és fomentar projectes, activitats o estudis d'entitats sense ànim de lucre que fomentin o impulsin la igualtat d'oportunitats entre dones i homes, o la prevenció i erradicació de les violències masclistes. S'estableixen dues modalitats de subvenció, una centrada en projectes d'activitats i l'altra en estudis i publicacions.

Codi SIA

2877216

Persones destinatàries

Les entitats amb personalitat jurídica sense ànim de lucre següents:

a) Associacions i federacions d'associacions radicades a les Illes Balears.

b) Fundacions privades l'àmbit d'actuació de les quals és, totalment o parcial, les Illes Balears.

c) Sindicats de treballadors i treballadores i federacions sindicals radicades a les Illes Balears que comptin amb una secretaria d'igualtat o un òrgan de direcció paritari, constituïts abans de que finalitzi el període de presentació de sol·licituds.

d) Associacions professionals i empresarials radicades a les Illes Balears que tinguin recollits en els seus estatuts com objectius o finalitats la incorporació de dones a l'àmbit de l'economia o el foment de dones empresàries.

e) Col·legis professionals de les Illes Balears que comptin amb un òrgan de direcció paritari o una vocalia d'igualtat, constituïts abans de que finalitzi el període de presentació de sol·licituds.

f) Entitats religioses radicades a les Illes Balears que hi hagin desenvolupat, almenys durant els darrers tres anys, programes d'inserció sociolaboral, de lluita contra l'exclusió de les dones o de prevenció i sensibilització de les violències masclistes.

g) Associacions d'estudiants i les seves federacions, radicades a les Illes Balears.

h) Universitat de les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors a partir de l'endemà en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Les entitats amb personalitat jurídica sense ànim que compleixin els requisits de la base vuitena de les Bases específiques de la convocatòria de subvencions

Documentació a presentar

La documentació relacionada en la base catorze de la convocatòria

Models:

Termini màxim

20 dies naturals des de la publicació al BOIB

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Administració i Gestió Pressupostària

Tel.: 971178989

(ibdona@ibdona.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Institut Balear de la Dona (IBDONA)

Finalitat

Tramitar les sol·licituds de concessió de subvencions, fins al pagament

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar