Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Inscripció d'organismes notificats, organismes de control metrològic i organismes autoritzats de verificació metrògica (UDIT-TNI012)

Inscripció per a realitzar verificacions periòdiques i verificacions després de reparació als instruments de mesura sotmesos al control metrològic de l'estat.

Código SIA

208360

Personas destinatarias

Organismes de verificació metrològica

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Trámites

X

Tràmit de sol·licitud d'inici

Requisitos

·Tramitació Presencial: disponible només per a les persones físiques en qualsevol de les oficines UDIT. Les adreces i tota la informació necessària es pot consultar a «Adreces, horaris i cita prèvia».

S'ha de presentar tota la documentació que pertoqui segons les indicacions recollides a la guia de tramitació del procediment. Els formularis necessaris es poden descarregar a l'apartat corresponent d'aquesta fitxa.

 

Recordau que, de conformitat amb l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, la presentació telemàtica és obligatòria, per als subjectes obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, i opcional per a les persones físiques. Per la qual cosa, segons el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir perquè l'esmeni presentant-la per via electrònica.

 

·Tramitació Telemàtica: disponible per a les persones jurídiques i per a les persones físiques. Trobareu a baix l'accés al tràmit telemàtic. Per a la seva tramitació s'ha de disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.

Una vegada iniciat el tràmit s'emplenarà la sol·licitud com a formulari on-line durant la tramitació. Amb la sol·licitud s'ha de presentar annexada, tota la documentació que pertoqui segons les indicacions recollides a la guia de tramitació del procediment. Els formularis necessaris es poden descarregar a l'apartat corresponent d'aquesta fitxa.

L'aplicació conté un assistent que us guiarà d'una manera senzilla i intuïtiva durant tot el procés de tramitació.

 

Tasas

. - GENERADOR DE LA TAXA: En cas d'iniciar el procediment mitjançant el tràmit telemàtic de presentació de sol·licitud, no és possible el pagament de la taxa durant la tramitació. S'ha de pagar abans a través d'aquest ENLLAÇ, i aportar el justificant de pagament (046) en el moment d'annexar la resta de la documentació.

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

No hi ha termini màxim de presentació.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de la UDIT, la ITV i el Registre Industrial

C/ del Bastió d'en Sanoguera, 2. Tel.: 971176570

(ri@dgindust.caib.es)

X

Tràmit d'esmena de deficiències

Requisitos

Amb aquest tràmit l'interessat que va iniciar el procediment ha de corregir les deficiències que s'han trobat a la tramitació de sol·licitud d'inici. Per a això, es necessari que:

1.- S'hagi registrat el tràmit de sol·licitud d'inici i per tant, hi hagi un número d'expedient associat.

2.- Una vegada revisat pel Servei corresponent s'hagin trobat deficiències amb les que no es pot finalitzar el procediment.

3.- Que els interessats hagin rebut un requeriment previ d'esmena, per part de l'Administració, mitjançant notificació.

 

Documentación a presentar

S'ha de presentar a la UDIT la documentació o informació requerida per l'Administració, per tal d'esmenar les deficiències notificades.

Aquesta documentació o informació ha d'anar acompanyada de la sol·licitud genèrica. A la sol·licitud s'ha d'indicar el número d'expedient i fer una breu descripció de l'esmena que es corregeix. En cas de realitzar el tràmit de forma telemàtica des de la seu electrònica a l'apartat Accés al tràmit telemàtic, s'ha d'emplenar la sol·licitud durant la tramitació com a formulari on-line.

Modelos:

Plazo máximo

L'interessat té un termini de deu dies, comptadors a partir de l'endemà a la notificació del requeriment, per lliurar la documentació amb les deficiències esmenades.

D'acord amb el que disposa l'article 73 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en cas de no esmenar les deficiències en el termini referit, es declararà que heu perdut el dret al tràmit corresponent.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de la UDIT, la ITV i el Registre Industrial

C/ del Bastió d'en Sanoguera, 2. Tel.: 971176570

(ri@dgindust.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Indústria i Polígons Industrials

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar