Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria de subvencions SOIB Itineraris integrals d'inserció 2021/2022 cofinançada pel FSE

L'objecte de la convocatòria és executar itineraris integrals d'inserció de col·lectius vulnerables mitjançant projectes que executen acompanyament a processos d'ajuda individual, personalitzada i integral, en els quals la persona, mitjançant diferents actuacions, construeix un projecte professional que integra les necessitats personals amb les exigències socials, amb l'objectiu final d'incorporar-se al mercat de treball de manera regular. L'objecte final d'aquesta convocatòria és la inserció dins el món laboral o en el sistema de formació d'un 45 % dels usuaris totals que es preveu atendre.

Les entitats tenen l'opció, dins el marc d'aquesta convocatòria, de sol·licitar subvenció, en el cas de que així ho considerin, per l'execució de les accions següents:

Actuacions de formació:

· Especialitats formatives incloses dins el Catàleg d'especialitats formatives conduents a certificats de professionalitat de nivell 1 i 2

· Especialitats formatives incloses dins el Catàleg d'especialitats formatives no conduents a certificats de professionalitat

Código SIA

2350279

Personas destinatarias

Els col·lectius vulnerables que han d'atendre els serveis d'itineraris d'inserció prevists en aquesta convocatòria, són els següents:

— Col·lectiu de persones en risc d'exclusió social i amb dificultats especials d'inserció laboral.

— Col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual i amb dificultats especials d'inserció laboral.

— Col·lectiu de persones amb altres discapacitats (físics, sensorials, etc.) i amb dificultats especials d'inserció laboral.

— Col·lectiu de persones amb discapacitat per malaltia mental i amb dificultats especials d'inserció laboral.

Plazo máximo para la resolución y notificación

per resoldre les concessions: sis mesos comptadors des de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol.licitud de subvenció

Requisitos

Poden ser beneficiàries de les subvencions:

a) Les persones jurídiques sense finalitat de lucre amb seu a les Illes Balears que acreditin com a mínim 1 any d'experiència en l'àmbit de les Illes Balears en l'execució d'accions que s'adrecin a acompanyar les persones desocupades en processos d'inserció laboral.

b) Les administracions locals de les Illes Balears, i les entitats dependents o vinculades, que acreditin com a mínim 1 any d'experiència en l'àmbit de les Illes Balears en el desenvolupament d'accions que s'adrecin a acompanyar les persones desocupades en processos d'inserció laboral.

En cas que l'itinerari integral d'inserció prevegi actuacions de formació, es poden beneficiar de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les entitats amb centres de formació inscrits o acreditats ubicats en el territori de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Documentación a presentar

La que es determina a l'apartat 13.6 de l'annex 1 de la convocatòria.

Modelos:

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds és de 15 dies hàbils des de l'endemà que la Resolució de convocatòria es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Dins els primers deu dies hàbils del termini per presentar les sol·licituds, les entitats que tenguin la intenció de presentar-la que no estiguin donades d'alta a l'aplicació ACCFOR, l'hauran de sol·licitar al SOIB.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

Observaciones

La tramitació de la sol•licitud de subvenció s'ha de formalitzar mitjançant l'aplicació web del SOIB -ACCFOR, .

Per tal de completar el tràmit i tenir-lo per finalitzat, el document de sol•licitud generat amb l'aplicació ACCFOR s'ha de presentar electrònicament mitjançant el Registre Electrònic Comú (REC), dins del termini per presentar les sol•licituds.

En cas de presentar-la de manera presencial, l'Administració, d'acord amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei 39/2015 els requerirà perquè la presentin de la forma indicada anteriorment. A aquests efectes, es considerarà com a data de presentació de la sol•licitud la data en la qual s'hagi esmenat.

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar