Requisits
Persones aspirants incloses a l'Annex 4 de la Resolució
Documentació a presentar
Termini màxim
10 dies hàbils(fins 12/02/2024)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observacions
Les persones aspirants que figuren en l'annex 4 de la Resolució esmentada disposen d'un termini de deu dies hàbils per acreditar els mèrits al·legats en la declaració responsable.
D’acord amb el punt 13.2.4. de les bases de la convocatòria (BOIB núm. 122, de 17
de setembre de 2022), l'acreditació dels mèrits s'ha de realitzar segons l'establert
en la base 13.4 i en l'annex 4 de mèrits de les bases esmentades.
D’una banda, el punt 13.4.1 de les bases de la convocatòria estableix que els
mèrits dels aspirants s'han d'haver assolit en la data en què acaba el termini per
presentar sol·licituds. Els mèrits al·legats pel personal laboral de l'Administració
de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que constin en el seu expedient
personal s'incorporaran d'ofici per l'Administració, sense que sigui necessari
acreditar-los.
D’altra banda, el punt 13.4.2. de les bases de la convocatòria estableix que els
candidats han d'acreditar el compliment dels mèrits al·legats que no són
susceptibles d'inscripció en l'expedient personal o que no són susceptibles de
comprovació per part de l'Administració mitjançant plataformes d'intermediació
de dades amb documents originals o còpies dels certificats o títols corresponents,
o no constin en poder de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o de
l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB). Als efectes
anteriors, l'EBAP mitjançant la Plataforma d'Intermediació de Dades únicament
pot comprovar les titulacions acadèmiques. Les persones interessades també
poden adjuntar la documentació que considerin pertinent per completar o aclarir
els certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat,
quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes als tribunals sobre la procedència de
valorar-los.
L' acreditació dels mèrits s'ha de fer, si s'escau, mitjançant la presentació d'un
escrit en la Seu electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les
Illes Balears, en el Registre General de l'Escola Balear d'Administració Pública
(EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en
qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1
d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.