Requisits
persones aspirants incloses en la llista provisional de puntuacions revisades pel Tribunal
Documentació a presentar
a) Còpia autèntica del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici segons la base 12.2).
b) Certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana exigits en la base 3 (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici segons la base 12.2).
c) Declaració responsable de no haver estat separats mitjançant un expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir al cos o l'escala del funcionariat del qual haguessin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública.
En el cas de ser nacionals d'un altre estat, han d'acreditar no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
d) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, escala o especialitat quan es tracti de personal funcionari de nou ingrés.
e) Escrit en què s'elegeixin, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud haurà d'incloure la totalitat dels llocs.
f) Certificació acreditativa, si escau, del reconeixement de la condició legal de discapacitat en un nivell igual o superior al 33 % i del tipus de discapacitat a què fa referència la base 2.4 d'aquesta convocatòria (Persones amb discapacitat: reserva de places. Condicions específiques) quan es tracti de persones que s'hagin presentat pel torn de reserva per a persones amb discapacitat a què fa referència l'article 2 del Decret 36/2004 (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici).
g) Si escau, informe d'aptitud per exercir les funcions del cos, escala o especialitat expedit per la Direcció General d'Atenció a la Dependència (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici).
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
7 díes hàbils
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Selecció
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(acastell@ebap.caib.es)
Observacions
A 19 de juny de 2023 es fa pública la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de rectificació de la relació de llocs de treballs oferts del Cos subaltern a l'illa de Mallorca i a l'illa d'Eivissa del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general de la CAIB atès que s'han detectat dues errades en la relació de llocs de treball oferts del Cos subaltern: a l'illa de Mallorca s'ofereixen un total de 32 places, quan haurien de ser 33, i a l'illa d'Eivissa s'ofereixen un total de 7 places, quan haurien de ser 8, segons les places convocades per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'aprova la convocatòria del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre).
S'obre un nou termini de set dies hàbils a les persones aspirants al cos i illes afectats per aportar la documentació requerida comptadors a partir de l'endemà de la publicació per a que presentin escrit d'elecció dels llocs de treball oferts, per ordre de preferència, i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, a què fa referència la base 12 de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat
Les persones aspirants que ja han presentat la documentació acreditativa del compliment de requisits només han de tornar a presentar l'escrit d'elecció dels llocs.
En data 13 de juny de 2023 s'ha fet pública la Resolució de la Consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'ofereixen els llocs de feina i es requereix a les persones aspirants per que presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits
La presentació de l’escrit d’elecció dels llocs de feina oferts i de la documentació acreditativa dels requisits, no garanteixen l’adjudicació d’un lloc de feina.
Les persones aspirants incloses en la llista provisional de puntuacions revisades pel Tribunal que dins el termini indicat, tret dels casos de força major que seran degudament constatats i, si n’és el cas, estimats per l’Administració en resolució motivada, no presentin la documentació, no podran ser nomenats funcionaris i restaran anul·lades les actuacions concernents a aquests aspirants.