Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Anotació i inscripció en el Registre Central de Personal de l'SPI

Inscriure i anotar tots els actes que afecten la vida administrativa del personal del sector públic instrumental.

Codi SIA

2367092

Persones destinatàries

El personal laboral i el personal directiu professional dels ens compresos en l'apartat 1 de l'article 2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la CAIB, i el personal dels ens següents:

a) Consorci de Transports de Mallorca.

b) Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears.

c) Agència Tributària de les Illes Balears.

d) Consell Econòmic i Social de les Illes Balears.

e) Consell Audiovisual de les Illes Balears.

f) Servei de Salut de les Illes Balears.

En queda exclòs el personal funcionari i laboral dels organismes autònoms que no tenen pressupost propi, i que s'integren en els pressupostos generals de la CAIB, que estigui inscrit en el Registre General de Personal de l'Administració de la CAIB, regulat en el Decret 46/1995, de 4 de maig.

Termini per a resoldre i notificar

10 dies hàbils

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part o d'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Funció Pública

Tràmits

X

Inscripció/anotació dels procediments del Sector Públic Instrumental

Requisits

Els òrgans competents en matèria de personal dels ens de l'SPI han de trametre al Registre Central, en el termini màxim dels tres dies hàbils següents a la data en què s'hagin dictat, els actes, les resolucions o les diligències que hagin de ser objecte d'inscripció o anotació.

Documentació a presentar

Documentació objecte d'inscripció/anotació al Registre

Models:

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Coordinació del Personal del Sector Públic Instrumental

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Coordinació del Personal del Sector Públic Instrumental

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971177100 - Fax: 971176898

(mjcarmona@dgfun.caib.es)

Observacions

El model de sol·licitud s'ha d'incloure, signat electrònicament, al tràmit telemàtic (en cas de tramitació telemàtica)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Funció Pública

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar