Requisitos
Persones incloses en la llista provisional de mèrits
Documentación a presentar
Modelos:
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
4 dies hàbils (del 17 al 20 de desembre)
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observaciones
D'acord amb el que estableix la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de modificació de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre):
« 21. Publicació de la composició de les borses preferents de personal interí
21.1. Les persones que hagin participat en aquest procediment selectiu i que no l'hagin superat s'han d'incloure en borses de personal funcionari interí o de personal laboral temporal, específiques i preferents a les borses ordinàries i/o extraordinàries vigents en cadascuna de les administracions. En aquestes borses s'han d'integrar els candidats que hagin participat en el procés selectiu corresponent i no l'hagin superat, però sí que hagin obtingut la puntuació mínima de 5 punts en la fase d'oposició.
21.2. A l'efecte anterior, els tribunals revisaran i baremaran, exclusivament, els mèrits relatius a experiència professional prestada i reconeguda com a personal funcionari en el mateix cos, escala o especialitat de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i els coneixements de llengua catalana, que hagin estat declarats pels aspirants en les seves sol·licituds, segons la puntuació que li atorga l'annex 4...».
Mitjançant Acord de data 13 de desembre de 2024 del Tribunal del subgrup A1 del procés excepcional d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, una vegada conclòs el procediment de revisió i baremació, s'aprova la llista provisional amb les puntuacions dels mèrits referits a la base 21.2. que han obtingut les persones aspirants del cos facultatiu superior, escala sanitària, especialitat Farmàcia, per a l'illa de Mallorca als efectes de constituir la borsa preferent de personal funcionari interí.
Podeu consultar la llista provisional de mèrits revisats esmentada en la Seu Electrònica.
Les persones aspirants disposen d'un termini de quatre dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'aquesta publicació (des del dia 17 fins al dia 20 de desembre), per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs. Dins aquest termini, les persones interessades podran sol·licitar veure l'expedient de valoració si ho indiquen expressament en l'escrit d'al·legacions. Amb aquesta finalitat, l'EBAP, si s'escau, comunicarà en la pàgina web http://oposicions.caib.es la data i l'hora en què les persones aspirants interessades podran tenir vista de l'expedient.
La revisió dels mèrits, per a les persones aspirants que l'hagin sol·licitat dins termini, es realitzarà el dia 20 de desembre, a les 09.30 hores, a la a la seu de l'EBAP a Palma (C/Gremi de Corredors, 10, 3r, Polígon de Son Rossinyol).
Les persones aspirants que hagin d'esmenar o aclarir algun mèrit poden presentar la documentació en la seu electrònica de la CAIB, en l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre, o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, adreçat al tribunal.