Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria concurs oposició per a cobrir places de personal estatutari fix de la categoria ODONTÒLEGS IBSALUT

L'objecte de la convocatòria del concurs oposició és cobrir 8 places vacants de personal estatutari fix de la categoria d'odontòleg-estomatòleg/odontòloga-estomatòloga d'àrea d'atenció primària dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, de les quals 6 són pel sistema de torn lliure i 2 pel de promoció interna.

Es convoca un concurs oposició per cobrir 8 places vacants de personal estatutari fix de la categoria d'odontòleg-estomatòleg/odontòloga-estomatòloga d'àrea d'atenció primària dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, corresponents a l'oferta pública d'ocupació dels anys 2017 i 2019, d'acord amb la distribució següent:

- 6 places per al torn lliure.

- 2 places per al torn de promoció interna.

Código SIA

2441231

Personas destinatarias

Persones físiques que compleixin els requisits previstos en la convocatòria

Plazo máximo para la resolución y notificación

D'acord amb les bases del concurs oposició

Silencio administrativo

No és d'aplicació

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Normativa del procedimiento

Órgano competente para resolver

Direcció General de l'IB-Salut

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

2.1.- Per ser admeses en aquest procés selectiu, les persones aspirants han de complir els requisits següents:

a.- Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol estat de la Unió Europea o la d'algun estat al qual sigui aplicable la lliure circulació de treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya. També hi poden participar (qualsevol que sigui la nacionalitat) les persones que són cònjuges d'espanyols i de ciutadans d'altres estats de la Unió Europea sempre que no estiguin separades de dret, a més dels seus descendents menors de 21 anys o que tinguin la condició de dependents i superin aquesta edat.

b.- Tenir complerts setze anys d'edat i no sobrepassar l'edat màxima de jubilació forçosa.

c.- Tenir qualsevol de les titulacions següents: Llicenciatura o grau en Odontologia, o estar en disposició d'obtenir-la fins el darrer dia de la presentació de sol·licituds de participació en el procés selectiu.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, dins del termini per presentar sol·licituds, cal tenir la credencial que acredita que estan homologades pel Ministeri competent en la matèria o bé estar en condicions d'obtenir-la. En qualsevol cas, aquestes titulacions han de ser reconegudes prèviament pel Ministeri competent en la matèria.

d.- Acreditar els coneixements de llengua catalana exigits per la normativa vigent en matèria de política linguística de les Illes Balears per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o per qualsevol dels expedits o reconeguts com a equivalents o homologats per la Direcció General de Política Lingüística.

e.- Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament corresponent.

f.- No haver estat separada del servei, per mitjà d'un expedient disciplinari, de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, ni estar inhabilitada amb caràcter ferm per acomplir funcions públiques ni, si escau, per a la professió corresponent.

g.- En el cas de les persones d'altres estats esmentats en el paràgraf a.-, la persona aspirant no ha d'estar inhabilitada per una sanció o pena per a l'exercici professional o per accedir a funcions o a serveis públics a un estat de la Unió Europea, ni haver estat separada, per mitjà d'una sanció disciplinària, d'alguna de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

h.- Haver satisfet la taxa dels drets d'examen, llevat que la persona aspirant estigui en algun dels supòsits d'exempció prevists en aquestes bases.

i.- No tenir la condició de personal estatutari fix en la mateixa categoria i especialitat a la qual s'opta, qualsevol que en sigui la situació administrativa.

2.2.- Les persones aspirants que concorrin pel sistema de promoció interna han de complir, a més dels requisits esmentats a la base 2.1., els següents:

a.- Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears. b.- Pertànyer a una categoria diferent de la convocada del mateix grup de classificació o d'un d'inferior.

c.- Estar en la situació de servei actiu o en reserva de plaça.

d.- Tenir un nomenament fix amb una antiguitat mínima de dos anys en la categoria de procedència.

2.3.- Les condicions i els requisits exigits per participar en aquesta convocatòria s'han de complir el darrer dia del termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir al llarg de tot el procés selectiu fins a la presa de possessió de la plaça adjudicada. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.

2.4.- La comprovació dels requisits establerts en aquesta base 2 es realitzarà una vegada superada la fase de concurs, en el termini fixat en la base 13 d'aquesta convocatòria. La consignació de dades falses en la sol·licitud o en la documentació aportada per la persona aspirant suposarà la seva exclusió del concurs oposició i/o la nul·litat de la plaça adjudicada, si escau, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.

Tasas

Model 046 . https://atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3860 - Manual o telematic

Documentación a presentar

Les sol·licituds de participació en aquest el procés selectiu s'hauran de presentar mitjançant tràmit electrònic, sense perjudici del que disposa l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

L'accés a l'enllaç electrònic de la sol·licitud d'admissió a aquest procés selectiu i les instruccions per al correcte emplenament i presentació estaran disponibles al portal web www.ibsalut.es i a la seu electrònica del Govern de les Illes Balears.

L'emplenament i presentació de la sol·licitud mitjançant el tràmit electrònic es realitzarà seguint les instruccions establertes en aquesta convocatòria i publicades en el portal web www.ibsalut.es. Com a requisit previ per fer la inscripció, és necessari disposar d'un certificat digital vàlid de persona física, dels inclosos en la "Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació" (TSL) establerts a Espanya. Així mateix, podrà realitzar-se mitjançant la utilització de sistemes d'identificació basats en les claus concertades, és a dir, mitjançant Clave PIN i Clave permanent. En tots els casos, la presentació per aquestes vies permetrà: La inscripció i autenticació en línia del model oficial.

- Annexar documents a la sol·licitud.

- El pagament electrònic de les taxes.

- El registre electrònic de la sol·licitud.

- El justificant de la presentació al procés selectiu.

- Accés i consulta del procés selectiu des de la Carpeta Ciutadana.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Des del 16 de juliol de 2021 fins al 16 d'agost de 2021, ambdòs inclosos

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Model al-legacio

Requisitos

Els establerts a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Documentación a presentar

Els especificats a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Plazo máximo

El termini per presentar reclamacions es de cinc dies habils des de l'endema a la publicacio d'aquesta resolucio en el BOIB. Si l'ultim dia es inhábil, el termini s'enten prorrogat fins al primer dia hábil següent

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Model al-legacio

Requisitos

Els establerts a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Documentación a presentar

Els especificats a les bases de la convocatoria del concurs oposicio

Plazo máximo

El termini per presentar reclamacions es de tres dies habils des de l'endema a la publicacio d'aquesta resolucio en el BOIB. Si l'ultim dia es inhábil, el termini s'enten prorrogat fins al primer dia hábil següent

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Llista provisional de les puntuacions del exàmen - Model sol·licitud alegacions

Requisitos

Presentar les al·legacions degudament complimentades i registrades, mitjançant per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, article 16, punt 4. Una vegada registrat, es recomana enviar-ho a oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es.

Documentación a presentar

La documentació que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada la seva al·legació.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

5 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals de mèrits (Del 04/02/2022 al 10/02/2022).

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas, puede presentar los documentos dirigidos a los órganos de la Administración autonómica mediante los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática a través del Registro electrónico común (REC) de la Administración General del Estado (https://rec.redsara.es) (obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14,2 y 3 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para las personas físicas). Para poder llevar a cabo un registro mediante el REC es necesario disponer de un certificado electrónico, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (solo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración local. Consulte las direcciones de todas las oficinas de la Administración autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (sólo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración pública le requerirá que la enmiende presentándola por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

X

Llista definitiva de notes - Autobarem - Entrega de mèrits

Requisitos

Haver superat la fase oposició

Documentación a presentar

Mèrits que s'indiquen en l'annex 3 de la convocatòria

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes definitives de la fase oposició (Del 07/03/2022 al 01/04/2022)

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas, puede presentar los documentos dirigidos a los órganos de la Administración autonómica mediante los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática a través del Registro electrónico común (REC) de la Administración General del Estado (https://rec.redsara.es) (obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14,2 y 3 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para las personas físicas). Para poder llevar a cabo un registro mediante el REC es necesario disponer de un certificado electrónico, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (solo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración local. Consulte las direcciones de todas las oficinas de la Administración autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (sólo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración pública le requerirá que la enmiende presentándola por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Observaciones

D'acord amb la base 11.1 de la convocatòria, dins un termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la data de publicació de la llista de persones que han superat la fase d'oposició, aquestes han de presentar, per a la fase de concurs, l' autovaloració o autobarem emplenat amb el model que es pot descarregar del portal web www.ibsalut.es. Igualment, han d'acreditar els mèrits que s'indiquen en l'annex 3, així com la titulació acadèmica d'accés, en els termes establerts en la base 2.1.c, presentant els documents originals o còpies autèntiques en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015.

Independentment de l'acreditació dels mèrits, en la forma i terminis indicats en el punt anterior, tenint en compte l'impuls donat a la tramitació telemàtica dels expedients administratius i amb la finalitat d'agilitar els procediments, la persona aspirant haurà 'introduir-los telemàticament en la pàgina Web del Candidat, en www.ibsalut.es. Tot això en el termini establert en el paràgraf anterior.

Els mèrits s'han d'acreditar i valorar sempre amb referència al darrer dia del termini per presentar sol·licituds. Els mèrits que no figurin a l'autovaloració presentada ni els que no s'hagin aportat dins el termini establert no es valoraran. Si s'havia sol·licitat l'acreditació d'algun mèrit i el certificat no s'ha rebut a temps, cal adjuntar una còpia autèntica d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell de registre d'entrada, sens perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat requerit— s'hagi d'aportar per unir-lo a l'expedient. Aquesta aportació s'haurà de realitzar abans de la publicació de les llistes definitives de la fase de concurs.

Codi DIR3 - A04003754 - Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

Codi DIR3 - A04029527 - Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut

X

Llista provisional de mèrits - Model sol·licitud al·legacions

Requisitos

Presentar les al·legacions degudament registrades

Documentación a presentar

La que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada la seva al·legació.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

7 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals de mèrits (Del 08/06/2022 al 16/06/2022)

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas, puede presentar los documentos dirigidos a los órganos de la Administración autonómica mediante los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática a través del Registro electrónico común (REC) de la Administración General del Estado (https://rec.redsara.es) (obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14,2 y 3 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para las personas físicas). Para poder llevar a cabo un registro mediante el REC es necesario disponer de un certificado electrónico, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (solo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración local. Consulte las direcciones de todas las oficinas de la Administración autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (sólo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración pública le requerirá que la enmiende presentándola por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Observaciones

S'informa a les persones aspirants que poden revisar el seu expedient en el web del candidat (veure GUIA DE BAREMACIÓ per a consultar la valoració del mèrits). I que per a resoldre qualsevol dubte tenen a la seva disposició els números de telèfon 971 70 44 08 / 971 70 44 09.

Web del candidat: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=ca

Guia de baremació: https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Guia%20Baremacio%20RRHH%20IBSALUT%20CA.pdf

Les al·legacions s'han de dirigir a la seu del Tribunal degudament documentades i registrades en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en el registre general de qualsevol gerència del Servei de Salut o per alguna de les vies previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Codi DIR3 - A04029527-Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut

X

Llista definitiva de mèrits - Elecció de places

Requisitos

Haver superat el concurs oposició (annex 2) o estar a la llista complementària (annex 3) de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual s'aprova la llista de persones que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants en la categoria d'odontòleg-estomatòleg/odontòloga-estomatòloga d'àrea d'atenció primària del Servei de Salut de les Illes Balears

Documentación a presentar

Llista de les places ofertes triades, per ordre de prioritat; cal incloure-hi totes les places. Aquesta llista s'ha d'emplenar i registrar telemàticament des del web www.ibsalut.es (web del candidat). Així mateix, hi haurà a la seu del Polígon de Son Castelló la Unitat de Desenvolupament Tècnic de Processos de Selecció per donar suport tant presencialment com a telefònicament, per facilitar als candidats l'eina informàtica per emplenar i registrar la tria de les places ofertes.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la resolució (Del12/09/2022 al 07/10/2022)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es)

Observaciones

Es publica la llista de places que s'ofereixen (annex 4), a l'efecte que les sol·licitin per ordre de preferència, tant les persones que han superat el concurs-oposició (que figuren a l'annex 2), com les persones de la llista complementària (que figuren a l'annex 3). Les places destinades a persones amb un grau de discapacitat que no es cobreixin, s'incrementaran a les del torn corresponent.

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar