Requisits
— Graduats en ESO entre els cursos 2003-2004 i 2010-2011: s'apliquen els requisits prevists en l'article 6 de l'Ordre d'homologacions.
— Graduats en ESO entre els cursos 2011-2012 i 2012-2013: s'apliquen els requisits prevists en l'article 5 als titulats a centres de Catalunya. No s'homologuen els estudis als titulats a centres de la Comunitat Valenciana.
— Graduats en ESO a partir del curs 2013-2014: s'apliquen els requisits prevists en l'article 4 de l'Ordre d'homologacions.
— Graduats en batxillerat entre els cursos 2003-2004 i 2010-2011: s'apliquen els requisits prevists en l'article 10 de l'Ordre d'homologacions.
— Graduats en batxillerat entre els cursos 2011-2012 i 2012-2013: s'apliquen els requisits prevists en l'article 9 als titulats a centres de Catalunya. No s'homologuen els estudis als titulats a centres de la Comunitat Valenciana.
— Graduats en batxillerat a partir del curs 2013-2014: s'apliquen els requisits prevists en l'article 8 de l'Ordre d'homologacions.
Documentació a presentar
Llibre d'escolaritat de l'ensenyament bàsic i, si escau, llibre de qualificacions del batxillerat o certificats dels centres on s'han cursat els estudis que acreditin els requisits prevists en cada cas.
Models:
Termini màxim
Termini obert permanentment.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Cultura
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Formació i Certificació de Coneixements de Català
C. d'Alfons el Magnànim, 29.
Tel.: 971177634
- Fax: 971176980
(certificacio@ieb.caib.es)